شمانیوز
شما نیوز

شاهرخ استخری فیلم عروسی خواهرش را پخش کرد + تصاویر خصوصی

در این مطلب عکس های عروسی نیلوفر استخری بازیگر را مشاهده می کنید

شاهرخ استخری فیلم عروسی خواهرش را پخش کرد + تصاویر خصوصی

نیلوفر استخری بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که بیشتر به واسطه برادرش شاهرخ استخری شناخته می شود. این بازیگر با اخلاق ازدواج کرده و تصاویری از عروسی اش را منتشر کرد. درادامه در شمانیوز عکس های عروسی نیلوفر استخری را در کنار همسرش ببینید.

 

نیلوفر استخری با انتشار عکس های زیر نوشت:

سلام بهترین‌ها  امیدوارم حالتون از همیشه بهتر باشه  من دوست داشتم انقدر وقت داشتم که همه پیغام‌هاتون رو میدیدم و الان از اینکه نمیرسم جواب همتون رو بدم غصه میخورم حتی دیروز خواهرم زنگ زد و نتونستم باهاش حرف بزنم. آدم یه روز‌هایی خیلی بیکاره و یه روز‌هایی نمیدونه زمان چجوری بدو بدو میگذره. الان هیچی نشده نصف سال گذشته زمان برای شما چجوری میگذره؟ زود یا دیر؟

 

1+(1)

1

1 (1)

 

 

او همچنین با انتشار عکس زیبایی نوشت:

سلام عصر پاییزیتون بخیرررر. هوا از اون هواهایی شده که دلت میخواد بزنی بیرون و راه بری به مقصد ناکجا آباد  البته یه جایی باشه که کسی نباشه مجبور نباشی ماسک بزنی امروز میدونید داشتم به چی فکر میکردم!؟ قطعاً نمیدونید..

 

2

 

به اینکه من تا چند وقت پیش فکر میکردم من از تربیتی که پدر و‌ مادرم کردن راضیم فقط اینکه مامانم چون خیلی هوام رو داشت و همه جا ما رو میبرد و میرسوند و خیلی حمایتم کرده، من مستقل بار نیومدم ولی تازگی فهمیدم که مامانم چون خودش آدم قوی و مستقلی بوده، این رو تو رفتارش بهم یاد داده ولی خب من در حد مامانم نیستم و حال و هوای ته تغاری بودن روم تأثیر داشته . به بهانه عکس های عروسی نیلوفر استخری تصاویر دیگری از این بازیگر و همسرش را نیز قرار می دهیم


1 (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چقدنازخواهرش عزیزم خوشبخت بشی