شمانیوز
شما نیوز

پرونده رابطه رونالدو با کارترین مایورگا مجدد بررسی می شود

پرونده رابطه پنهانی رونالدو و کارترین مایورگا هنوز در حال بررسی در دادگاه است.

پرونده رابطه رونالدو با کارترین مایورگا مجدد بررسی می شود

به گزارش شمانیوز: رونالدو که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می شود بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می کند. رونالدو در سال ۲۰۰۹ به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. همچنین رونالدو با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو پس از لیونل مسی و نیمار دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است.

 

ماجرای کریستین رونالدو و کارترین مایورگا 

نشریه  «independent» در جدیدترین خبر در زمینه پرونده اتهام تجاوز رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به کارترین مایورگا در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد دادگاه نوداد در حال بررسی دوباره این پرونده است پیش از این گفته شد فوق ستاره پرتغالی در سال ۲۰۱۰ مبلغ ۳۷۵ هزار یورو به کارترین مایورگا به عنوان حق السکوت داده بود تا این موضوع را در رسانه‌ها فاش نکند اما این قربانی تجاوز در سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی از رونالدو شکایت کرد و حتی نامش را نیز فاش کرد تا رونالدو پیگیری سریعتر انجام شود.

 

تصمیم دادگاه برای رونالدو

در جدیدترین خبر در این زمینه به نظر می رسد دادگاه فدرال نودا می‌خواهد رونالدو را به دلیل این اقدام غیر اخلاقی نقره‌داغ کند ماریو رگا به دلیل رنج های فیزیکی و روانی در سال ۲۰۰۹ مبلغ ۱۸ میلیون پوند غرامت دریافت می‌کند و همچنین رنج‌هایی روانی در سال طی ۱۰ سال گذشته به دلیل این اقدام رونالدو ۱۸ میلیون پوند دیگر دریافت خواهد کرد طبق اعلام آخرین گزارش و ابر ستاره پرتغالی باید مبلغ ۵۶ میلیون پوند به کاترین‌مایورگا پرداخت کند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied