شمانیوز
شما نیوز

تصویر دیده نشده از کاهش وزن عجیب مهران غفوریان

لاغر شدن مهران غفوریان بازیگر طنز برای حفظ سلامتی و کم شدن درد پاهایش پس از عمل جراحی مدتی ست سوژه رسانه ها و شبکه‌های مجازی شده است.

تصویر دیده نشده از کاهش وزن عجیب مهران غفوریان

به گزارش سایت خانه فوتبال: بازیگر، مجری و کارگردان شناخته شده کشورمان در قالب یک برنامه با فریدون جیرانی گفت‌وگو کرد. او در این مکالمه از کاهش وزن شدید خود گفت و باعث تعجب فریدون جیرانی شد. غفوریان درباره دلیل لاغری خود گفت به دلیل تعویض مفصل لگن مجبور به کاهش شدید وزن شده است. 

لاغر شدن مهران غفوریان آنقدر مورد علاقه همگان بود که کافی است این روزها جست و جوی کوتاهی در فضای مجازی داشته باشید و کلمه لاغری مهران غفوریان را سرچ کنید. آن موقع است با کلی مطلب مختلف از شایعه تا واقعیت روبه رو می‌شوید.

گویا پرسش‌هایی از این دست نیز از خود مهران غفوریان هم وجود داشته تا جایی که وقتی او در برنامه مجید صالحی حضور پیدا کرد، گفت: "من حدود ۵۳ کیلو وزن کردم ،خیلی ها از من می پرسند که آیا معده‌ات را کوچک کردی،آیا روده‌هایت درآوردی."

 

مهران غفوریانی

 

مهران غفوریان از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیر‌ها معروف شده بود.

بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال‌ها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن مهران غفوریان بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied