شمانیوز
شما نیوز

استان فارس/

زیرساخت های ارتباطی در شیراز بسیار ضعیف است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از زیرساخت های ضعیف مخابراتی و ارتباطی در شهرستان شیراز انتقاد کرد و گفت: امروز به دلیل ضعف موجود، یک ارتباط ساده تلفنی در شیراز امکان پذیر نیست.

زیرساخت های ارتباطی در شیراز بسیار ضعیف است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، ابراهیم عزیزی در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی مخابراتی در شهرستان شیراز که با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس در محل فرمانداری برگزار شد، با انتقاد شدید از وضعیت ضعیف ارتباطات در این شهرستان اظهار داشت: ما برای حل این مشکل دو بار وزیر ارتباطات پیشین را به شیراز فراخواندیم و به رغم حمایت وی، عدم پیگیری و ضعف مفرط در این خصوص در استان و ناهماهنگی های موجود، موجب شد نتیجه ای حاصل نشود.

او با بیان اینکه این ساختار ضعیف ارتباطی سزاوار مردم شیراز نیست، گفت: وقتی داخل استان از این فرصت استفاده نمی کنند و هر دستگاهی به شکلی موضوع را پاسکاری و اشکال و ایرادها را متوجه دستگاه دیگر می کند، مشکل هیچ گاه حل نمی شود.

وی با بیان اینکه امروز برای یک ارتباط ساده تلفنی در شیراز و شهرهای اطراف مشکل داریم، افزود: اگر جلسه برای تشکیل جلسه هست، فایده ای ندارد اما اگر برای رفع مشکلات جلسه تشکیل می شود، ما آماده هرگونه همکاری هستیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم امروز در عصر ارتباطات نیاز ضروری به این مساله دارند و قابل قبول نیست که می شنویم مثلا شهرداری یا فلان نهاد اجازه نصب یک زیرساخت ارتباطی در شهر را نمی دهد، در حالی که این اجازه با توجه به نیاز مردم، شرط نیست.

وی ادامه داد: موضوع ارتباطات را باید جدی بگیریم و نگاه مان نیز عمل گرایانه باشد تا مشکل مردم حل شود وگرنه مشکلات همچنان باقی خواهد بود.

او بیان کرد: بارها جلسه تشکیل شده و موارد و نیازهای ارتباطی به اطلاع سازمان های مربوطه رسیده اما اینکه چرا همکاری نمی کنند جای سوال جدی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied