شمانیوز
شما نیوز

مشتریان ایران‌زمین وام موردنیاز خود را «انتخاب» می‌کنند

«وام» دادن یکی از روش‌های مرسوم در سیستم نظام بانکی دنیا به شمار می‌رود که برای ایجاد آسایش و رفاه در زندگی مردم ارائه می‌شود. امروزه در تمام دنیا یکی از راهکارهایی که مردم می‌توانند از طریق آن برای تأمین نقدینگی لازم جهت امور مختلف خود استفاده کنند؛ وام گرفتن است. در واقع بسیاری از مردم با گرفتن وام سطح زندگی خود را ارتقاء می‌بخشند و در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرند. امروزه بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری فراخور نیازها و خواسته‌های مختلف مشتریان؛ وام‌ها و تسهیلات گوناگونی را با شرایط و خصوصیات متعدد به آنها عرضه می‌کنند.

مشتریان ایران‌زمین وام موردنیاز خود را «انتخاب» می‌کنند

به گزارش شمانیوز؛ به عبارتی دیگر یکی از مهمترین خدمات بانک‌ها و مؤسسات اعتباری پرداخت وجه نقدی با بازپرداخت کوتاه‌ مدت و یا بلندمدت به متقاضیان است که با ثبت شرایط و ضوابط تعیین شده پرداخت می‌شوند.

در صنعت بانکداری کشور ما پرداخت وام بانکی برای رفع مشکلات قشر‌های مختلف جامعه نقش مؤثری دارد و اکثر افراد امروزه تمایل به دریافت وام و تسهیلات دارند؛ چراکه همواره یکی از فاکتورهای مربوط به وفاداری مشتریان موضوع ارائه تسهیلات آسان و کم‌دغدغه به آنها است؛ به گونه‌ای که مشتریان بتوانند در شرایط نامناسب اقتصادی تسهیلات مناسب را به آسانی از بانک مورد نظر خود دریافت کنند.

بانک ایران‌زمین طی سالیان گذشته همواره در راستای ایجاد بانکداری دیجیتال به سمت ارائه خدمات در شبکه‌های اجتماعی رفته است. این بانک با ایجاد تعامل با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال و برقراری کانال‌های مختلف ارتباطی برای مشتریان و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه؛ اقدامات مؤثری در خدمات‌رسانی بانکی انجام داده است.

در همین راستا این بانک در مسیر مشتری‌مداری و اجرای طرح بانکداری باز و با ارائه خدمات نوین در حوزه بانکداری دیجیتال و ارائه تسهیلات متنوع؛ اخیرا اعطاء تسهیلات خرد در راستای حمایت از تولید را تحت‌عنوان طرح تسهیلاتی «انتخاب» را اجرا کرد که در این طرح مشتریان با گزینش خود و طبق شرایطی که اعلام می‌کنند؛ می‌توانند از تسهیلات اعطایی بانک بهره ببرند.

در این طرح تسهیلاتی که از ابتدای دی‌ماه سالجاری به مدت یک‌سال آغاز شده است؛ مشتریان می‌توانند تا سقف یک‌میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالانه از ۱۰ تا ۱۸درصد به دلخواه انتخاب کنند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده مشتریان باید سپرده‌ای در بانک افتتاح کنند که حداقل مبلغ آن پنج‌میلیون تومان خواهد بود. البته این سپرده از سوی بانک بسته نمی‌شود و امکان برداشت و واریز از آن وجود خواهد داشت. این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می‌شود و بانک اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند سود سالانه آن را بین 10 تا 18 درصد انتخاب و در این بازه سود را پرداخت کنند.

همچنین بانک ایران‌زمین اعلام  است که حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه‌مدت این نوع تسهیلات سه ماه خواهد بود و حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات نیز دو ماه است. سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت وام به مشتریان اعلام خواهد شد.

به نظر می‌رسد در شرایطی که طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوع گسترده کوودید-19 و پاندمی کرونا بسیاری از مشاغل و معیشت‌ مردم دچار آسیب و صدمات زیادی شده و به دنبال آن نقدینگی مردم کاهش چشمگیری یافته است؛ این نوع تسهیلات بتواند تا حدود زیادی به حل مشکلات موجود مشتریان بانک ایران‌زمین کمک کند و همچون گذشته حاشیه امنی برای مشتریان و ارتقاء حوزه مشتری‌‌مداری آنها باشد.

امید است که با اجرای این طرح نوین توسط بانک ایران‌زمین گام‌های مهم و مؤثرتری در تغییر شیوه پرداخت تسهیلات به مشتریان در نظام بانکی کشور برداشته شود و سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری نیز از این شیوه پرداخت وام و تسهیلات در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود حرکت کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied