شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تعویض باتری ماشین های هیوندای توسط امداد باتری با خدمات رایگان

باتری خودرو انرژی الکتریکی لازم برای روشن شدن ماشین را در خود ذخیره  می کند و یکی از قطعات مهم در سیستم برق خودرو می باشد.  اقدامات زیادی برای محافظت و بهتر کار کردن باتری خودرو وجود دارد که در صورت رعایت کردن این نکات باتری ماشین شما بدرستی کار می کند. حالا تصور کنیم هنگام استارت زدن به خودرو متوجه مشکل باتری ماشین بشویم. قطعأ اگر بخواهیم از یک فروشگاه باتری به صورت حضوری باتری خودرو تهیه کنیم ، قطعا پروسه دشواری خواهد بود اما امداد باتری در کمترین زمان ممکن مشکل خودروی شمار را رفع کرده و باتری شما را تعویض می کنند.

11

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی هیوندای  ، کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه کنید لازم است بدانید که امداد باتری استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری خودرو در محل است که می‌تواند به‌ کمک شما بیاید. حمل و نصب و تعویض خودرو کاملا رایگان است و شما فقط هزینه‌ی خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه‌ی دیگری از شما دریافت نخواهد شد.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co    می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

خرید باتری توسان

هیوندای توسان از سال 2007 به  بازارهای ایران راه پیدا کرد. این خودرو مانند سانتافه مورد توجه قرار گرفت زیرا تمامی خصوصیات هیوندای را در خود دارد. این کراس اوور وسوسه انگیز برادر کوچکتر سانتافه به شمار می آید.موتور هیوندای توسان با دو حجم متفاوت وارد بازار شد از اینرو باتری هیوندای توسان نیز برای این دو حجم متفاوت است. باتری اصلی توسان برای حجم موتورهای 2700 و 2400 سی سی که قبل از 2016 تولید شده اند دارای ظرفیت 70 آمپر می باشند که ولتاژ باطری آن 12 ولت است. مدل باطری آن از نوع سیلد اتمی است. چینش قطب ها در این مدل پایه بلند قطب چپ طراحی شده است.باتری هیوندای توسان که بعد از 2016 تولید شده اند و با نام نیوفیس شهرت دارند، دارای موتور 2000 سی سی می باشد. ظرفیت باتری فابریک این مدل 60 آمپر، 12 ولت می باشد. مدل باطری از نوع سیلد اتمی است و چینش قطبهای آن به صورت پایه کوتاه قطب چپ طراحی شده است.

8

خرید باتری سانتافه

هیوندای سانتافه برای کسانی که به ردیف سوم صندلی ها احتیاج ندارند اما ایده کراس اوور متوسط ​​را دوست دارند، کابینی راحت، جادار و ظاهری درجه یک ارائه می دهد. چهار پیشرانه مختلف شامل انواع هیبریدی و پلاگین هیبریدی ارائه می شود. رانندگی سانتافه کاملا رضایت بخش است، اگرچه هیچ کدام از مدل ها را نمی توان به طور کامل اسپرت نامید. هیوندا به طور معمول دارای بسیاری از ویژگی های کمک راننده است و فناوری اطلاعات سرگرمی سانتافه با دیگر SUV های این بخش هم تراز است. چهار بزرگسال باید فضای وسیعی در دو ردیف سانتافه و فضای بار پیدا کنند که به اندازه کافی سخاوتمند است تا اقلام حجیم یا بار زیادی را در خود جای دهد.باتری فابریک ماشین سانتافه، باتری 70 آمپر است. قالب باتری 70 آمپر ماشین سانتافه، D26 است که به آن باتری 70 آمپر پایه بلند نیز می گویند. این باتری در مدل قطب چپ برای سانتافه مناسب می باشد.

4

خرید باتری آزرا

هیوندای آزرا در سال ۲۰۰۷ و پس از هیوندای سوناتا وارد ایران شد. هیوندای آزرا – Hyundai Azera به عنوان سدان خانوادگی سایز متوسط هیوندای از بدو ورودش به بازار کشور در سال های ۸۶-۱۳۸۵ طرفداران بسیاری پیدا کرد و اکنون نیز بعد از گذشت بیش از یک دهه، همچنان به راحتی خرید و فروش می شود. مدل آزرا گرنجور نیز درسال ۲۰۱۱ طراحی ودر سال ۲۰۱۲ تولید شد که این مدل نیز پس از تولید وارد ایران شد. آزرا گرنجور از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر با توان ۲۵۰ اسب بخار بهره می برد. میتوان آزرا گرنجور را یکی از قوی ترین مدل های کره ای در چند سال اخیر نام برد که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ کیفی حرف های زیادی برای گفتن دارد. مدل ۲۰۱۸ آزرا به دلیل ممنوعیت واردات خودرو با موتور ۲۴۰۰ سی سی به تعداد بسیار کمی وارد ایران شد که البته قیمت بسیار بالای باعث شد تا فروش خوبی به همراه نداشته باشد.در رابطه با باتری مناسب برای این خودرو می توانید روی باتری 70 آمپر پایه بلند یا همان باتری 7029 حساب باز کنید چرا که از نظر ابعاد و آمپر برای خودرو آزرا مناسب خواهد بود.

4 - Copy

خرید باتری سوناتا

به داخل هیوندای سوناتا بروید تا از تجمل در شرایط واقعی لذت ببرید. فضای داخلی لوکس و مجلل هیوندای سوناتا متفاوت به نظر می رسد، وسیله نقلیه ای با طراحی هدفمند که در کلاس خود جذاب است. ویژگی هایی مانند ابزار دقیق الکترولومینسنت، سیستم صوتی ارتقا یافته JBL ، استفاده از بسته ناوبری آسان و سیستم مخابراتی با سیستم هیوندا یکپارچه شده است تا آن را به اولین جایگزین محبوب برای مسافران خانواده و علاقه مندان به خودرو تبدیل کند. نسل ششم هیوندای سوناتا برای فروش می تواند در اولین برخورد توجه افراد فوری را به خود جلب کند، زیرا این خودرو می تواند سرعت هموار و کارآمد را افزایش دهد. فضای داخلی سوناتا ویژگی هایی مانند موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری تزریق مستقیم را در خود جای داده است. علاوه بر این موتور 2.0 لیتری توربوشارژ، گیربکس شش سرعته اتوماتیک و ابعاد مناسب رانندگی نیز آن را به سواری ایده آل و کارآمد برای سواری با ردپای کم کربن تبدیل کرده است. باتری مناسب ماشین هیوندا سوناتا YF، باتری 70 آمپر پایه بلند در قالب D26 است.

شرکت امداد باتری در هر زمان از شبانه روز آمادگی دارد تا تنها با یک تماس باتری مورد نظر شما را به محل مورد نظر برساند. فقط کافیست یک تماس با تلفن 1601 با تلفن ثابت یا تلفن همراه داشتبه باشید تا کمتر از 1 ساعت تکنسین های ما در محل شما حاضر و باتری فرسوده شما را تعویض نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied