شمانیوز
شما نیوز

نمایشگله خرما

شیراز میزبان چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما

چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما و صنایع وابسته با محور قراردادن محصول خرما ( تولید , فرآوری , بسته بندی ) و حمایت از صنایع داخلی در حالی برگزار می گردد که ایران یکی از کشورهای برتر در تولید خرما در جهان محسوب می گردد.

شیراز میزبان چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما

به گزارش شمانیوز؛ سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس ضمن بیان این موضوع عنوان کرد که چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما با شعار« تولید , اشتغال و صادرات پایدار با توسعه بین حلقه های زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی» از تاریخ 5 لغایت 8 آبان 1400 با هدف تکمیل زنجیره علم ؛ فناوری تکنولوژی تولید محصول , تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی و همچنین افزایش سطح سلامت و امنیت مواد غذایی بر اساس استانداردهای سبد غذایی سالم  برگزار می گردد.

وی ابراز داشت : که نمایشگاه ها به عنوان یکی از ساز و کارهای اصلی برای سیاست گزاران کشورهای مختلف جهت تسهیل در فرآیند توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی قلمداد می شود .نمایشگاه ها علاوه بر اینکه بهترین مکان برای بازاریابی می باشند می توانند دستاوردهای نهایی یک صنعت را به نمایش درآورند و به اقتصاد صنعت رونق و تحرک ببخشد.

موسوی افزود : معرفی محصولات نوآوری و فرآوری شده به همراه انواع بسته بندی و بستر سازی جهت آشنایی و معرفی داشته ها , امکانات و ظرفیت های کشور و نیز معرفی انواع ماشین آلات مرتبط با این صنعت و تجهیزات مکانیزاسیون نخلستان رویکرد دیگر نمایشگاه است .

وی با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس و نخستین رویداد شناسایی نیازهای فناورانه ( مهندسی معکوس ؛ Reverse Pitch ) در حوزه خرما , فرآوری و صنایع مرتبط برگزار می شود گفت :  وبینار , سمینار و نشست های تخصصی با رایزنان تجاری و تاجرانی از کشورهای بازار هدف صادراتی از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه بین المللی خرما می باشد .

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای استان فارس یادآور شد که این نمایشگاه در سه سالن سرو , بهار و نرگس به تاریخ 5 لغایت 8 آبان از ساعت 16 الی 21:30 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی استان های کشور و کشورهای خارجی برگزار می گردد .

 چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما ، شرکت فروغ افکار ، هلدینگ بین المللی رستاک ، سید محمود موسوی ، شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied