شمانیوز
شما نیوز

امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس صورت گرفت؛

ارائه گزارشی از فعالیت‌های صندوق توسعه ملی توسط دکتر غضنفری

گزارش کاملی از عملکرد صندوق توسعه ملی در طرح‌های مختلف صنعتی، آب و کشاورزی و گردشگری از بدو تأسیس تاکنون، توسط رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در کمیسیون اقتصادی مجلس ارایه شد.

ارائه گزارشی از فعالیت‌های صندوق توسعه ملی توسط دکتر غضنفری

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 25 آبان ماه با حضور رییس و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.
در این نشست، گزارش کاملی از عملکرد صندوق توسعه ملی در طرح‌های مختلف صنعتی، آب و کشاورزی و گردشگری از بدو تأسیس تاکنون، توسط دکتر مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی ارایه گردید.
همچنین مشکلات و مسائل جاری صندوق که نیازمند اصلاحات اساسی است مطرح و پیشنهادات نمایندگان و رییس صندوق توسعه ملی برای اصلاح این مشکلات بررسی شد.
در ادامه‌ی این نشست مقرر شد؛ "بسته پیشنهادی کمیسیون برای اصلاحات ساختاری" در ذیل کمیته‌ای در کمیسیون اقتصادی با مشارکت دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌ها در حوزه عملکردی صندوق توسعه ملی تشکیل و اصلاحات حداکثر تا سه هفته آینده ارائه شود.
گفتنی است: به منظور افزایش نقاط مثبت و کاهش نقاط ضعف صندوق؛ مقرر شد موضوعاتی مانند اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی، لحاظ کردن احکامی در بودجه ۱۴۰۱ و تدوین احکام مهم و اساسی و راهبردی برنامه هفتم توسعه ملی در این بسته پیشنهادی مبنا قرار گیرد .
شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه مقرر شدصندوق توسعه ملی طرح هایی که تاکنون به صورت ارزی و ریالی در استانها سرمایه گذاری کرده است را به تفکیک اعلام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied