شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به رئیس جمهور منتخب

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیامی حضور شکوهمند مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به رئیس جمهور منتخب

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در متن پیام تبریک دکتر سیدمحمد کریمی به مناسبت انتخاب حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران، آمده است: 

 

حضرت آیت الله دکتر رئیسی

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

 

باسلام و تحیات وافره

هوشمندی در انتخاب و انتخابات هوشمندانه ملت بزرگ ایران، غبار یاس را کنار زد و گوهر یکدانه ای را بر انگشتری نظام نشاند.

برای القای شوک تغییر و برون رفت از بحران های دامنگیر داخلی، اصلاح تعاملات بین المللی و تامین معیشت مردم گلایه مند اما همواره در میدان، مردی از عشیره انقلاب، علم خدمت را بر دوش دارد که عصاره ولایت و چکیده نیاز ملت است.

آنچه بار مسئولیت حضرتعالی را بیش از پیشینیان و اقران خود سنگین می کند اشارت ظریف مقام معظم رهبری به موضوع حساس "گلایه مندی" مردم است که با درایت حضرتعالی در آینده نزدیک جای خود را به "علاقمندی" خواهد داد و تمامی آحاد جامعه بعد از پشت سرگذاشتن امواج ناکامی ها و نابسامانی ها، طعم شیرین خدمت بی منت را خواهند چشید.

دوران مغتنم تفاهم و تعامل فرا رسیده و رنجیدگانی که به اجبار و از سرناچاری از اردوگاه نظام، فاصله ای اندک گرفته بودند یک بار دیگر بازمی گردند تا همه نگاه های اجتماعی، گرایش ها اقتصادی، سلایق فرهنگی  و رویکردهای سیاسی در کنار یکدیگر آینده ای روشن برای ایران اسلامی رقم بزنند.

ضمن عرض تبریک و با ابراز مسرت از موفقیت در کسب اقبال عمومی و اعتماد مردمی، حضورتان را پاس می داریم و آمادگی خود را برای هر گونه مشارکت در پیشبرد اهداف دولت انقلابی اعلام می کنیم.

این موفقیت را محضر مقام معظم رهبری، آحاد هموطنان عزیز بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران والامقام تبریک تهنیت عرض نموده و از خدای مهربان برای جنابعالی و کشور عزیزمان موفقیت و روزهای خوش و بابرکتی را آرزو می نمائیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied