شمانیوز
شما نیوز

معرفی کتاب “کلیات جامع آزمون های بیمه مرکزی”

کامل ترین منبع برای متقاضیان آزمون های بیمه مرکزی (نمایندگان عمومی،عمر و کارگزاری) گردآورنده و مؤلف: علی جنگی (نماینده بیمه و مدرس دانشگاه) ناشر: مؤسسه آموزشی تألیفی ارشدان – شمارگان: ۱۰۰۰جلد – سال چاپ: ۱۳۹۹

معرفی کتاب “کلیات جامع آزمون های بیمه مرکزی”

به گزارش شمانیوز: علی جنگی،  نماینده بیمه و مدرس دانشگاه و رهبری در کسب و کار بیمه ، از نمایندگان عمومی شرکت بیمه پاسارگاد ، نماینده برتر شهرستان ارومیه (منطقه ۱۱) ، مدیر ارشد سازمان فروش برترین های پاسارگاد و دارای سازمان فروش حرفه ای در ارائه بیمه های عمر و تأمین آتیه در شمال غرب کشور با کوشش مستمر و فراوان نسبت به گردآوری و تألیف کتاب “کلیات جامع آزمون های بیمه مرکزی” اقدام نموده است.

این کتاب از خلاصه ی چندین کتاب از منابع امتحانی و آئین نامه های بیمه مرکزی به همراه تست چندین دوره گردآوری شده و شامل سه بخش است. در پیشگفتار کتاب آمده است هر چند بیمه در کشور ما به حدکفایت شناخته شده نیست و اکثریت مردم آن را فقط محدود به بیمه های اجتماعی و بازنشستگی و بیمه شخص ثالث اتومبیل می شناسند ، لیکن افزایش دانش جامعه به مدد افزایش درک دانش آموختگان و مدیران با فراست و رسانه های جمعی و البته الزامات قانونی روز به روز باعث معرفی بیشتر بیمه نزد صاحبان حرفه و اجتماع شده است.

در بخش اول کتاب به طور کامل به مبحث بیمه های اشخاص اشاره شده و به اهمیت این بیمه ها ، تفاوت ماهیتی آن با سایر انواع بیمه، اصل غرامت ، اصل تعدد بیمه ، اصل جانشینی و … پرداخته است. تعریف بیمه از دیدگاه حقوقی، فنی و مالی و ریشه واژه بیمه در ایران و انواع بیمه و بیمه های عمر ، همچنین ویژگی های قانونی مختص قراردادهای بیمه نیز در فصل دوم کتاب به آن اشاره شده است. همچنین در این فصل به تعریف بازاریابی از زبان پدر بازاریابی جهان فیلیپ کاتلر و روش های مختلف بازاریابی بیمه و ده اشتباه رایج در علم بازاریابی و شیوه صرفه جویی در بازاریابی و روش های فروش بیشتر ، توجه به آیین نامه های دارای درجه اهمیت بیمه مرکزی و …. از مباحث مطرح شده در این فصل به شمار می رود.

گردآورنده در بخش سوم کتاب با تلاش و ممارست پی در پی نسبت به جمع آوری نمونه سئوالات آزمون های ادوار قبلی همت گمارده که این مهم به رموز موفقیت های این کتاب افزوده است.

کتاب “کلیات جامع آزمون های بیمه مرکزی” قبل از تبدیل شدن به صورت سه جزوه مجزا گردآوری شده بود و در سازمان فروش برترین های پاسارگاد به عنوان منابع اصلی آزمون تدریس می شد، تمام شرکت کنندگان با خواندن این مطالب موفق به کسب نمره قبولی از آزمون بیمه مرکزی شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied