شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نشست خبری مسابقه سخنرانی صنعت بیمه

نشست خبری مسابقه سخنرانی صنعت بیمه با رویکرد استعدادیابی، ارتقای مهارت سخنوری و انتشار مجموعه سخنرانی‌های فعالان صنعت بیمه با حضور پرویز خوش‌کلام خسروشاهی قائم‌مقام بیمه مرکزی و مظلومی رئیس شورای سیاست‌گذاری این همایش برگزار شد.

برگزاری نشست خبری مسابقه سخنرانی صنعت بیمه

به گزارش شمانیوز: خسروشاهی در این نشست گفت: ایده مسابقه سخنرانی در صنعت بیمه جدید است و امیدواریم به واسطه این مسابقه صنعت بیمه و نفوذ صنعت بیمه در خانواده‌های ایرانی توسعه امر بیمه حاصل شود.

به گفته قائم مقام بیمه مرکزی در بیمه دو طرف قول دادن و عمل کردن به قول وجود دارد و یکی از مشکلات صنعت بیمه صحبت نمایندگان بیمه فقط در مورد قول دادن است، اما در مرحله عمل به قول کمتر صحبت می‌شود.

وی افزود: اگر مردم بدانند شرکت بیمه موقع بروز خسارت به جبران خسارت پرداخته و به قول خود عمل می‌کند بهترین تبلیغ برای جذب سایر مشتریان خواهد بود.

در ادامه نشست مظلومی گفت: بیمه‌نامه محصولی خریدنی نیست بلکه محصولی فروختنی است که باید با ابتکار ارائه‌دهندگان و نمایندگان به مردم فروخته شود.

به گفته رئیس شورای سیاستگذاری مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در کشور ۲.۴ درصد است در حالی که قرار بود در برنامه ششم به ۷ درصد برسد و هنوز بیمه‌نامه‌های همچون بیمه عمر، پس‌انداز و بیمه‌نامه بدنه خودرو رونق پیدا نکرده است.

وی افزود: به دلیل فرهنگ پایین بیمه‌گری در کشور هنوز ۹۰ درصد منازل مسکونی در کشور بیمه‌نامه ندارند و در برخی موارد بیمه‌نامه‌هایی که صادر می‌شود، بر اساس سرمایه پایین است.

مظلومی با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار نماینده فروش بیمه در کشور گفت: هنوز ۹۵ درصد آن‌ها از مهارت ارائه مناسب و سخنرانی خوب برخوردار نیستند به همین دلیل نمی‌توانند مشتری را برای خرید بیمه نامه متقائد کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری مسابقه بزرگ سخنرانی تاکید کرد: با وجود ۱۰ میلیون موتورسیکلت هنوز ۸ میلیون موتور سیکلت فاقد بیمه‌نامه هستندو فقط ۲ میلیون بیمه‌نامه دارند و در بحث خودرو اکثر خودرو‌ها فاقد بیمه بدنه هستند.

وی بیان کرد: رویداد مسابقات سخنرانی عمومی در دنیا رایج است و مسابقه سخنرانی در صنعت بیمه امسال برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد و امیدواریم همه ساله برگزار شود.

مظلومی گفت: در کشور ما تنها ۲ درصد از بیمه نامه‌ها آنلاین فروخته می‌شود و ۹۸ درصد از بیمه نامه‌ها حضوری فروخته می‌شوند درحالی که در دنیا ۳۰ درصد بیمه نامه‌ها آنلاین و ۷۰ درصد به صورت حضوری به فروش می‌رسد.

رئیس شورای سیاستگذاری مسابقه بزرگ سخنرانی با اشاره به سهم ۱۵ درصدی بیمه زندگی از کل پرتفوی صنعت بیمه گفت:
وی افزود: سهم بیمه زندگی در ژاپن ۶۶ درصد است و سهم کم سهم بیمه زندگی در کشور به این دلیل است که ۹۵ درصد نمایندگان بیمه نمی‌توانند مردم را متقاعد به خرید این بیمه نامه کنند.

مظلومی در ادامه به جزئیات مسابقه اشاره کرد و گفت: در مسابقه سخنرانی تخصصی صنعت بیمه نفر اول ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۳۰ میلیون و نفر سوم ۲۰ میلیون و چند جایزه ۵ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

جزئیات مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه

مسابقه INSURTALK  با شعار "سخنرانی های بیمه که ارزش انتشار دارد" با هدف ارتقای مهارت های فن بیان و سخنوری در بهمن 1399 برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه مسابقه سخنرانی بزرگ صنعت بیمه، این مسابقه که با حمایت دانشگاه بیمه ایران و برای اولین بار برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی صنعت بیمه خواهد بود.

موضوعات محوری رویداد :

دبیر این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات پیشنهادی برای شرکت کنندگانی که قصد سخنرانی در این رویداد را دارند، مطرح کرد.

  • ساده سازی مفاهیم پیچیده در صنعت بیمه جهت تسهیل فرآیندهای بازاریابی
  • معرفی خلاقانه و ترغیب مخاطب به استفاده از انواع خدمات بیمه
  • پیشنهاد طراحی محصولات جدید یا بازنگری محصولات موجود
  • تجربه مشتریان از استفاده خدمات بیمه و دریافت خسارت
  • شیوه های نوین بازارایابی و فروش در خارج و داخل ایران
  • آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف صنعت بیمه
  • ضرروت بیمه در زندگی و کسب و کار
  • تهدیدها و فرصت های صنعت بیمه
  • انتقال تجربیات ارزنده و کاربردی
  • فناوری های نوین و اینشورتک
  • بیان یک برش از زندگی
  • ارزیابی خسارت
  • تحول دیجیتال

فینال این مسابقه به صورت حضوری و با حضور داوران برجسته و مدیران ارشد صنعت بیمه، در بهمن ماه 1399 در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد کم نظیر می‌توانند به  سایت مسابقه سخنرانی صنعت بیمه به آدرس www.insurtalkiran.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied