شمانیوز
شما نیوز

عصرجدید | انگلیسی حرف زدن امین حیایی و احسان علیخانی با شرکت کننده خارجی سوژه شد + فیلم

انگلیسی حرف زدن جالب احسان علیخانی با شرکت کننده خارجی عصرجدید را در ادامه می بینید.احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران، مجری است...

عصرجدید | انگلیسی حرف زدن امین حیایی و احسان علیخانی با شرکت کننده خارجی سوژه شد + فیلم

انگلیسی حرف زدن جالب احسان علیخانی با شرکت کننده خارجی عصرجدید را در ادامه می بینید. احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران، مجری است.  احسان علیخانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد، با دستیاری کارگردان شروع کرد و حالا یکی از مجریان صاحب سبک و مشهور می باشد.

 

 

آنچه دیگران می خوانند : 

عکس لورفته از داور عصرجدید در کنار همسر و ماشین گران قیمتش + عکس

 

 

خانواده

در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هستم و مادرم پرستار بازنشسته می باشد

 

هنر الویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم در سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم

 

129377170-talab-org

باشگاه مهرورزان تا تیزر سازی

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراند سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد

 

همه چیز درباره احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری جوان، مسلط، صمیمی و پرتحرک است که در چند سال اخیر توانسته اجراهایی به یادماندنی داشته باشد. علیخانی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می‌باشد. دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است.

 

458813580-talab-org

آقای احسان علیخانی چطور وارد عرصه اجرا شدید؟

قبل از اینکه وارد کار تلویزیون و اجرا شوم، بازیگری در تئاتر را تجربه کردم و بعد دستیار کارگردانی و در ادامه ی راه چند فیلم کوتاه ساختم و از این عرصه کناره گرفتم و وارد تلویزیون شدم.با جمال شورجه پرونده های مجهول را کار کردم.فیلم داستانی بهشت آبی و خاکستر را بازی کردم و به عنوان تهیه کننده و کارگردان آیتم های نمایشی در شبکه اول شروع به کار کردم.

 

1243349168-talab-org

آقای احسان علیخانی چطور در حرفۀ خودتان ادامه تحصیل ندادید و هنر نخواندید؟

درسته. با توجه به اینکه رتبه ی خوبی آوردم و دلم می‌خواست تحصیل کنم، با مشورت و صحبت، در جمع تصمیم گرفتم که در کنار این رشته در عرصه ی دیگری هم کسب دانش و علم کنم، ولی در کار هنری به صورت تجربی کسب علم کردم و عملی ادامه دادم.

 

چطور همراه جواد مولانیا برای میعاد شبانه انتخاب شدید و همکاری کردید؟

تهیه کننده آقای موسوی بود که اولین بار با ایشان در شبکه اول کار کرده بودم و از من شناختی داشتند ضمن اینکه پسر ایرونی به موفقیت رسید و استقبال خوبی از این برنامه شد و من و جواد هم خیلی خوب با هم هماهنگ بودیم.این ها باعث شد تا آقای موسوی از ما دعوت به کار کند. میعاد شبانه با پسرایرونی کاملاً متفاوت است و یک اجرای دیگر می طلبد.

 

1557369022-talab-org

شاخ دار ترین شایعه ای که در مورد خودتان شنیده اید ؟

اعلامیه ی مرگ خودم در دانشگاه توسط دوستان، برای تعطیلی یکی از کلاس ها و یک شیطنت عجیب

 

آخرین روز زندگیتان را چطور می گذرانید؟

سعی می کنم یک لیست تهیه کنم و از دوستان حلالیت بطلبم چون یک عمر در ان طرف راحت زندگی کردن خیلی بهتر است.«خدا نکنه البته!»

 

ازدواج از دید احسان علیخانی؟

سخت ترین مرحله ی زندگی و باید شخصیت انسان کامل باشد تا بتواند بزرگترین انتخاب زندگی اش را انجام دهدو به قول فرزاد جمشیدی, دوست خوبم، که میگوید: الهی سپیدی فقط رنگ بخت تان نباشد و لباس آخرت هم باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied