شمانیوز
شما نیوز

شلوارک حسن آقامیری سوژه صدا و سیما شد + فیلم و عکس

انتشار تصویر حسن آقامیری، روحانی خلع لباس شده با شلوارک در فضای مجازی مورد انتقاد مجری تلویزیونی قرار گرفت.

شلوارک حسن آقامیری سوژه صدا و سیما شد + فیلم و عکس

انتشار تصویر حسن آقامیری، روحانی خلع لباس شده با شلوارک در فضای مجازی مورد انتقاد مجری تلویزیونی قرار گرفت.

 

 

 

حسن آقامیری کیست؟

 

سید حسن آقامیری متولد 17 اسفند 1358 در تهران روحانی بود. فارغ‌التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می باشد، او با سخنرانی‌ها متفاوت بـه شهرت رسید، ولی حالا بـه خاطر برخی دیدگاه‌های متفاوت خلع لباس شد. علاقه اش بـه حوزه از دوران کودکی با حضور در هیئت شروع شد و از آنجایی کـه بـه منبر و هئیت علاقمند بود در همان سال‌های اول تحصیل سال 1375 بـه عنوان مبلغ بـه روستا‌ها می‌رفت.

 

او سپس وارد یکی از هئیت‌های مذهبی قم و سخنران آن شد و از سال 1380 سخنرانی‌های جدی خودرا آغاز کرد. بعد از ورود رسانه‌های مجازی فعالیت خودرا در اینستاگرام شروع کرد و پادکست‌های صوتی منتشر داد، حالا او یکی از سلبریتی‌های مجازی با ۱.۳ میلیون فالوور می باشد. بعد از خبر خلع لباس، فالوورهای او بـه رقم بیش از 1.5 میلیون نفر رسیده اند.

 

168074_165

 

شغل اصلی حسن آقامیری

مـن از حوزه نه شهریه می گیریم نه بیمه هستم، خودم رفتم حذف کردم مال الانم نیست، کاسبی خودرا دارم ودر یک شرکت مشاور هستم و وابستگی بـه درآمد روحانیت ندارم. او می گوید: نیازی بـه تلویزیون رفتن ندارم. همین حالا پادکست هامون طبق معمول بالای یک میلیون بازدید می خورد، بسه دیگر، کدام برنامه مذهبی تلویزیونی یک میلیون نفر می روند می بینند؟ همین حالا مردم از اینترنت دانلود می کنند و گوش می کنند.

سیدحسن آقامیری یکی از روحانیون مشهور چند سال اخیر بویژه در بین جوانان اسـت و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های موبایلی امروز برای بـه اشتراک گذاشتن سخنرانی‌هایش استفاده می کند. صفحه اینستاگرام او بیش از یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال‌ کننده دارد. منبرهای او طبق معمول بـه صورت زنده از صفحه‌اش پخش میشوند و کلیپ‌هایی نیز توسط دوستداران او از سخنرانی‌ هایش منتشر می شوند.


482867f4e29b4654b7cad4063a97a962

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied