شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی با راهکار های کنترل تردد در مجتمع های مسکونی

یکی از متداول ترین روش هایی که برای حفط آرامش و تامین امنیت در مجتمع های مسکونی استفاده می شود مجهز کردن مجموعه به تجهیزات حفاظتی مانند گیت کنترل تردد، راهبند و سیستم های کنترل هوشمند است که ما در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی دقیق تر مواردی که ممکن است امنیت افراد را در این مجتمع ها تهدید کند، بپردازیم و روش هایی که برای پیشگری از آن ها استفاده می شود را خد متتان معرفی کنیم.

آشنایی با راهکار های کنترل تردد در مجتمع های مسکونی

در دهه های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ساده تر شدن زندگی شهری، تمایل افراد به شهر نشینی و مهاجرت از روستا ها به شهر ها به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده است به همین دلیل مسئولین به فکر راهکاری مناسب و در عین حال کارآمد برای کنترل و مدیریت سکونت افراد می گشتند. ساخت مجتمع های مسکونی یکی از هزاران روشی بود که امروزه برای رشد روز افزون جمعیت در کلان شهر ها استفاده می شود به طوری که ساخت مجتمع های مسکونی بزرگ با واحد های زیاد به یکی از ملزومات طبیعی برای شهر ها تبدیل شده است. ساخت این مجتمع ها شاید روش مناسبی افزایش ظرفیت سکونت در شهر های بزرگ به نظر برسد اما به دلیل این که افراد زیادی از جامعه با فرهنگ و افکار مختلف باید در یک ساختمان در کنار هم زندگی کنند نیاز است که قوانین سفت و سختی برای تامین امنیت و راحتی ساکنین در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند با آرامش خاطر در این قبیل ساختمان ها زندگی کنند. یکی از متداول ترین روش هایی که برای حفط آرامش و تامین امنیت در مجتمع های مسکونی استفاده می شود مجهز کردن مجموعه به تجهیزات حفاظتی مانند گیت کنترل تردد، راهبند و سیستم های کنترل هوشمند است که ما در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی دقیق تر مواردی که ممکن است امنیت افراد را در این مجتمع ها تهدید کند، بپردازیم و روش هایی که برای پیشگری از آن ها استفاده می شود را خد متتان معرفی کنیم.

 

مبادی ورودی و خروجی هر ساختمان نقاطی هستند که بیش از هر جایی باید به آن هاتوجه کرد چرا که بیشترین تردد در این نقاط رخ می دهد پس بیشترین تهدید از این نقاط به مجموعه وارد می شود. از آنجایی که این مجتمع ها دارای واحد های بسیار زیادی هستند و هر واحد نیاز به حداقل یک پارکینگ دارد، برای کنترل تردد ماشین ها در قسمت ورودی و خروجی پارکینگ می توانید از راهبند هایی که قابلیت اتصال به نرم افزار های پلاک خوان را دارند استفاده نمایید تا مانع از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان شوید.

 

راهبند خودرویی دژبان یکی از با کیفیت ترین راهبند های موجود در بازار است که به لحاظ کیفیت قابلیت رقابت محصولات مشابه خارجی را دارد. مزیت اصلی این راهبند ها قیمت مناسب در کنار خدمات پس از فروشی است که از سوی سازندگان آن به مشتریان ارائه می شود. شما با تهیه و نصب یک راهبند در قسمت ورودی پارکینگ و تعریف پلاک های مجاز می توانید از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری نمایید و امنیت مجوعه خود را تا حد زیادی بالا ببرید. پیشرفت علم در در این حوزه نیز به کمک بشر آمده است به طوری که شما می توانید با استفاده از سیستم پارکینگ هوشمند و نصب تجهیزات لازم از جمله راهبند، پلاک خوان و ... با حداقل هزینه بالا ترین سطح امنیت را برای مجموعه خود فراهم کنید.

 

یکی دیگر از مکان های پر تردد هر مجتمعی که ممکن است امنیت مجموعه را تهدید کند ورودی اصلی آن است، به دلیل رفت و آمد های بالا ار قسمت ورودی باید نظارت های ویژه ای به این بخش از ساختمان وجود داشته باشد تا افراد بتوانند با آرامش خاطر در خصوص امنیت این ساختمان، در آن جا سکونت کنند. از آن جایی که شما در یک مجموعه با تعداد واحد های بالا نمی توانید همه ساکنین را شناسایی کنید باید از یک سیستم مکانیزه کمک بگیرید تا مانع از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان شوید. به طور کلی بخش های عمومی یک مجتمع مانند لابی، پارکینگ، درب های ورودی و خروجی و ... نقاط حساسی هستند که باید به آن ها توجه ویژه ای داشت. یکی از روش هایی که امروزه برای کنترل افرادی که  در این گونه مجتمع ها استفاده می شود تصب گیت کنترل تردد در قسمت ورودی ساختمان است.

 

شما به عنوان تیم حراستی یک مجموعه بزرگ می توانید با تهیه یک سیستم حفاظتی مانند گیت کنترل تردد و ثبت اطلاعات مربوط به ساکنین در این سیستم ها تردد افراد را کنترل کنید و از ورود مهمانانی که به طور غیر مجاز قصد ورود به محوطه داخلی ساختمان را دارند جلوگیری کنید.

 

مجموعه دژبان با تکیه بر علم روز دنیا و استفاده از دانش جوانان ایرانی توانسته اقدام به تولید محصولات حفاظتی و سیستم های کنترل و دسترسی جدیدی نماید که به لحاظ کیفیتی با برند های مطرح جهانی قابلیت رقابت دارد. از جمله برترین محصولات این مجموعه می توان به گیت کنترل تردد، راهبند خودرویی، سیستم پلاک خوان و ... اشاره داشت.

 

دژبان یکی از مجموعه های دانش بنیان موفق در ایران است که دارای بیش از 20 سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه طراحی وب سایت در شبکه های اینترنتی می باشد. این مجموعه به واسطه تلاش شبانه روزی کارشناسان و مهندسین دلسوز خود توانست در حوزه تولید انواع نرم افزار های تحت وب و تحت ویندوز، راه اندازی، اجرا، استقرار و پشتیبانی شبکه های رایانه ای، طراحی گرافیکی و ... یه یکی از قطب های این صنعت در ایران تبدیل شود. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و خدمات پس از فروش گسترده ای که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می کند از اصلی ترین مواردی هستند که باعث تمایز این مجموعه دژبان از سایر مجموعه های مشابه می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی