شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاه پیشرفته دستگاه لیزر موهای زائد است که می تواند پوستی صاف و بدون مو برای شما ایجاد کند. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای تکنولوژی کولینگ می باشد که می تواند برای بیماران، درمانی بدون هیچ درد فراهم سازد. شرکت های تولید کننده، دستگاه لیزر تیتانیوم را به گونه ای طراحی کرده اند که ارائه دهنده بهترین نتیجه می باشد بدون اینکه باعث ناراحتی در بیمار شود. دستگاه لیزر تیتانیوم اکنون با یک هندپیس استثنایی ارائه می شود که می تواند طول موج های مختلف لیزر را فراهم سازد. در ادامه با ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند تا پوست صافی دائمی داشته باشید، آشنا خواهید شد.

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاه پیشرفته دستگاه لیزر موهای زائد است که می تواند پوستی صاف و بدون مو برای شما ایجاد کند. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای تکنولوژی کولینگ می باشد که می تواند برای بیماران، درمانی بدون هیچ درد فراهم سازد. شرکت های تولید کننده، دستگاه لیزر تیتانیوم را به گونه ای طراحی کرده اند که ارائه دهنده بهترین نتیجه می باشد بدون اینکه باعث ناراحتی در بیمار شود. دستگاه لیزر تیتانیوم اکنون با یک هندپیس استثنایی ارائه می شود که می تواند طول موج های مختلف لیزر را فراهم سازد. در ادامه با ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند تا پوست صافی دائمی داشته باشید، آشنا خواهید شد.

 

4 - Copy

 

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی برای از بین بردن موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود در حال ارائه تعریف جدیدی از درمان لیزر می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم با شات همزمان موج لیزر می تواند رشته های مو را به طور مؤثر مورد هدف قرار دهد. دستگاه لیزر تیتانیوم همچنین دارای یک فناوری خنک کننده آیس پلاس بوده که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

 

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

 

ویژگی های پیشرفته دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم مانند دستگاه لیزر الکس دایود ، درمان را برای بیماران از هر نوع پوست و رنگ ایمن می کند. این روش حتی بر روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. دستگاه لیزر تیتانیوم با ویژگی های جدیدتر و بهتر به روز شده و از بین بردن موهای زائد را بدون درد و راحت انجام می دهد.

 

8

 

فناوری دستگاه لیزر پلاتیوینوم و  تیتانیوم امکان از بین رفتن دائمی مو از هر نوع پوست و رنگ را دارد. حتی همانطور که گفته شد، روی پوست برنزه نیز کار می کند که دستیابی به آن با دستگاه های لیزر معمولی موجود بسیار دشوار است. دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج مختلف ارائه می دهد که می تواند به چندین لایه از پوست برسد. مزایا و ویژگی های مثبت دستگاه لیزر تیتانیوم به قرار زیر است:

 

  • پوستی نرم و بدون مو: فناوری ها و ویژگی های ترکیبی دستگاه لیزر تیتانیوم می تواند به شما کمک کند تا پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. دستگاه لیزر تیتانیوم موهای ریز و درشت را هدف قرار داده و در مناطق مختلف بدن کار می کند. این شامل صورت و منطقه شرمگاه است. دستگاه لیزر تیتانیوم از لیزر دیود استفاده می کند که می تواند به طور مؤثر فقط رشته های مو را هدف قرار دهد. مشاهده شده است که دستگاه لیزر تیتانیوم نتایج طولانی مدت و مؤثرتری نیز ارائه می‌دهد. در مقایسه با دیگر روش های درمانی، دستگاه لیزر تیتانیوم 80% درمان مؤثرتری دارد.
  •  
  • درمان های راحت و بدون درد: دستگاه لیزر تیتانیوم لیزر دیود را به کار می گیرد که در مقایسه با IPL یا نور شدید پالس، درمان مطمئن تر و تأثیرگذارتری داشته باشید. لیزر دیود به قسمت پیرامونی نقطه تحت درمان آسیب نمی زند و فقط نقطه مدنظر را لیزر می کند. دستگاه لیزر تیتانیوم همچنین با آیس پلاس، یک فناوری خنک کننده همراه است که می تواند به حفظ دمای طبیعی پوست در طول درمان کمک کند. این فناوری منجر می شود که بیمار در طی درمان احساس سوختگی و درد نکند.
     

11

 

  • مناسب برای همه تیپ ها و انواع پوست: دستگاه لیزر تیتانیوم از سه طول موج مختلف (الکس nm755، اسپید nm810 و یاگ nm1064) استفاده می کند. این طول موج های لیزر می تواند به لایه های مختلف پوست برسد تا به جای پوست، به طور مؤثر ملانین بر روی فولیکول های مو را هدف قرار دهد. این می تواند خطر آسیب پوست را کاهش دهد. این سه طول موج مختلف لیزر برای انواع رنگ پوست حتی پوست تیره و برنزه مطمئن می باشد. با دستگاه لیزر تیتانیوم درمان را می توان متناسب با انواع مختلف پوست و رنگ آن تنظیم کرد.
     


 

  • درمان سریع و ایمن: ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم به شما در درمان سریع، ایمن و راحت کمک می کند. دارای دو اتصال است که می تواند امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم کند. اپلیکاتور همچنین دارای اندازه بزرگتری است که مساحت بیشتری را پوشش می دهد. علاوه بر این، فناوری SHR یا Super Hair Removal به دستگاه اجازه می دهد تا به طور مؤثری از شر انواع پوست و موها خلاص شود. می توان از آن در مناطق دستگیر از جمله موی بینی، گوش و نقطه شرمگاه استفاده کرد.
     

همه چیز در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم
 

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه موزدایی کارآمد است که دارای ویژگی های پیشرفته برای درمان های سریعتر، ایمن و راحت تر است. دستگاه لیزر تیتانیوم برای انواع مختلف پوست و رنگ مناسب است. درباره دستگاه لیزر تیتانیوم و ویژگی ها و فناوری های آن بیشتر خواهیم گفت.
 

11

دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه کار می کند؟
 

دستگاه لیزر تیتانیوم با به کارگیری تکنولوژی دیود خوشه ای سه گانه، به شیوه ای تاثیرگذار درمان لیزر موهای زائد را انجام می دهد. فناوری دیود خوشه ای سه گانه سه طول موج مختلف را ارائه می دهد. این سه طول موج می توانند به اعماق مختلف پوست نفوذ پیدا کنند و برای انواع مختلفی از ساختار پوستی مناسب باشند. این کار باعث افزایش کارایی دستگاه لیزر تیتانیوم برای هدف قرار دادن انواع و رنگ های مختلف پوست می شود.

همراه با فناوری In-Motion، به دستگاه لیزر تیتانیوم اجازه می دهد تا چندین بار از یک منطقه درمان عبور کند. همچنین دستگاه لیزر تیتانیوم دارای قابلیت های پیشرفته ای است که منجر به سرعت بخشیدن به درمان بیمار می شود. این دستگاه همچنین با یک رابط کاربری گرافیکی 15 اینچی همراه با قابلیت خودکار برای تمام روش های درمانی موجود ارائه می گردد.
 

فناوری SHR
 

از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم به تدریج پوست را گرم می کند در حالی که پالس های کوتاه لیزر را با سرعت بالا ارائه می دهد. تکنولوژی در حرکت (In-Motion) قابلیتی برای اپلیکاتور دستگاه لیزر تیتانیوم فراهم می سازد که می تواند از یک نقطه بدن چند مرتبه عبور کند و به طور تاثیرگذار فولیکول های مو را لیزر کند تا از رشد دوباره رشته ها جلوگیری کند.
 

فناوری آیس پلاس
 

فناوری خنک کننده آیس پلاس دستگاه لیزر تیتانیوم از خنک و راحت بودن پوست برای درمان بدون وقفه و بدون درد اطمینان حاصل می کند. این فناوری به طور مداوم با نوک یاقوت کبود سرد احساس خنکی را فراهم می سازد. این ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم از آسیب و ناراحتی پوست جلوگیری می کند.
 

75

 

اتصال دوتایی
 

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک اتصال دوتایی است که اجازه استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را می دهد. این ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم می تواند به کاربران کمک کند تا در طی یک روش به برنامه ها و تنظیمات مختلف روی بیاورند. با استفاده از این قابلیت، درمان سریعتر، ایمن تر و کارآمدتر است.
 

اپلیکاتور 3 در 1
 

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دیود خوشه ای تریو استفاده می کند که به اپلیکاتور امکان می دهد سه طول موج مختلف لیزر را به کار گیرد. این سه طول موج قابلیت نفوذ به عمق بافت پوستی را دارند. این سه طول موج شامل الکس nm755 برای انواع مختلف تن و رنگ مو، اسپید nm810 برای درمان سریعتر و یاگ nm1064 برای پوست تیره تر است. سیستم عامل لیزر با کواترو 4، یک اپلیکاتور با اندازه لکه بزرگ 4 سانتی متر مربعی ارائه می شود. این دستگاه لیزر تیتانیوم قادر است روی مساحت 6 سانتی متر مربعی کار کند که باعث سریعتر شدن درمان می شود. با استفاده از این اپلیکاتور، روند کار می تواند 40٪ سریعتر باشد.

 

نوک اپلیکاتور دستگاه لیزر تیتانیوم
 

برای ایمن و بهداشتی بودن درمان، اپلیکاتور دستگاه لیزر تیتانیوم نوک های مختلفی در مورد صورت، بدن و ناحیه شرمگاه دارد. نوک مخصوص صورت می تواند به مناطقی برسد که هدف قرار گرفتن آنها دشوار است مانند گوش ها، سوراخ های بینی و برآمدگی بین دو ابرو. یک نوک جداگانه برای ناحیه شرمگاه نیز وجود دارد تا بهداشت و درمان را برای بیماران حفظ کند. این نوک های بهداشتی یکبار مصرف هستند.
 

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم
 

دستگاه لیزر تیتانیوم با روش جدید، سریع و راحت خود، درمان موهای زائد را فراهم می سازد. بیماران می توانند از پوست صاف و بدون مو به دور از هر درد و متفاوت با روش های طبیعی لذت ببرند. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی های نوآورانه ای است که برای راحتی بیماران در طول درمان طراحی شده است. این روش به اندازه کافی ایمن است و می تواند در مناطق حساس مانند صورت و ناحیه شرمگاه انجام شود. در زیر کاربردهای مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم و نحوه عملکرد آن آورده شده است.
 

از بین بردن موهای صورت
 

موهای صورت ممکن است از موهای ظریف و نازک تا موهای ضخیم و زبر متغیر باشد که ممکن است به برنامه های کاربردی و تنظیمات مختلفی نیاز داشته باشد. با این حال، با دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم، فقط در یک جلسه می توان از رشد مجدد موهای صورت جلوگیری کرد. دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سه طول موج مختلف است که می تواند انواع مختلف مو را در هر رنگ پوست هدف قرار دهد. این قابلیت باعث می شود از بین بردن موهای زائد ایمن تر و راحت تر انجام گیرد.
 

از بین بردن موهای بدن
 

با دستگاه لیزر تیتانیوم پیشرفته ترین دستگاه لیزر، موها را در هر جای بدن خود از بین ببرید. فناوری کواترو سه بعدی می تواند سرعت درمان را افزایش دهد؛ زیرا سطح وسیع تری از پوست را پوشش می دهد. هنگامی که از فناوری In-Motion دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده می کنید، حذف کامل مو تضمین می شود. این روش برای استفاده در پوست برنزه بی خطر است؛ زیرا فولیکول های مو را به طور مؤثر هدف قرار می دهد.
 

15613


از بین بردن موهای زائد خط بیکینی
 

به جای اپیلاسیون دردناک خط بیکینی، می توانید برای درمان راحت لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر تیتانیوم را انتخاب کنید. همراه با نوک های بهداشتی یکبار مصرف که فقط برای خط بیکینی استفاده می شود، جای نگرانی نیست! نوک های بهداشتی یکبار مصرف باعث می شوند که همه روش های درمانی مطمئن و از سلامت کامل برخوردار باشند. فناوری خنک کننده، شما را در حین درمان خنک نگه می دارد.
 

از بین بردن موهای زیربغل
 

درمان های طبیعی حذف مو مانند موم و چیدن مو به دلیل حساسیت زیاد در این ناحیه، می توانند در زیر بغل کاملاً دردآور باشند. با دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید از موهای زیر بغل برای همیشه و بدون درد راحت شوید. فناوری آیس پلاس باعث خنک شدن پوست در طی درمان بدون توقف زیر بغل می شود.
 

دستگاه لیزر تیتانیوم چه تفاوتی با سایر دستگاه ها  دارد؟
 

  • با داشتن فناوری تری دی، یعنی لیزر همزمان با سه طول موج برای از بین بردن مو که در توضیحات دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم ارائه شده بود، دستگاه لیزر تیتانیوم همراه با فناوری کاترو تی ام (یک نقطه لکه بسیار بزرگ که مساحت 600 الی 900 سانتی متر مربع را پوشش می دهد) 40 درصد زمان درمان را کوتاه تر می کند.
     

1397070812150330815536744 - Copy - Copy


 

  • فناوری منحصر به فرد آیس که در دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم و سوپرانو آیس دیده می شد، در دستگاه لیزر تیتانیوم به آیس پلاس ارتقا یافته است که پیشرفته ترین سیستم خنک کننده، ترکیبی از فناوری های خنک کننده تی ای سی و اینورتر برای ارائه یک تجربه درمانی بی نظیر برای بیمار می باشد.
  • مجموعه ویژگی های برتر دستگاه لیزر تیتانیوم با اتصالات دوتایی بیشتر شده است. استفاده متوالی از دو اپلیکاتور جداگانه، ساده سازی و کوتاه کردن مراحل درمان را امکان پذیر می کند.
     
  • همانند دستگاه های قبلی سوپرانو، دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری SHR برخوردار است که پوشش کامل را تضمین می کند؛ در حالی که فناوری آیس پلاس سطح پوست را خنک کرده، از سوختگی های سطحی جلوگیری می کند و اجازه می دهد موهای زائد بدون درد، لیزر شوند.
     

جمع بندی
 

دستگاه لیزر تیتانیوم پیشرفته ترین دستگاه حذف مو است و از سه طول موج مختلف مناسب برای انواع مختلف پوست و رنگ استفاده می کند. این دستگاه لیزر با فناوری پیشرفته In-Motion و یک سیستم خنک کننده برای درمان های سریع تر، ایمن و راحت تر ارائه می شود.
 

ارسال توسط سئو الگانت وب

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی