شمانیوز
شما نیوز

جواب محترمانه پژمان جمشیدی به سوال تمسخرآمیز | جایزه سیمرغ به پژمان جمشیدی می رسد؟

پاسخ جالب و محترمانه پژمان به این سوال بسیار جالب بود او در این نشست گفت : من مثل شما حرفه ای نیستم که درادامه می بینید.


جواب محترمانه پژمان جمشیدی به سوال تمسخرآمیز | جایزه سیمرغ به پژمان جمشیدی می رسد؟

پژمان جمشیدی در سری جدید برنامه پیشگو با یکی از جملات آزاده صمدی به گریه می افتد. پژمان جمشیدی فوتبالیست معروف و در حال حاضر بازیگر موفق در عرصه سینما است. پژمان جمشیدی در فیلم تگزاس بسیار درخشید. پژمان جمشیدی مجری برنامه پیشگو می باشد درادامه باز هم سوال کنایه آمیز از پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم بی مادر بود که پاسخ جالب و محترمانه پژمان به این سوال بسیار جالب بود او در این نشست گفت : من مثل شما حرفه ای نیستم.

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی

نام : پژمان

 

نام خانوادگی : جمشیدی

تاریخ تولد : 1356/6/20

پیشه سابق : فوتبالیست

 

هنر : بازیگری 

بازیکن : پرسپولیس

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied