شمانیوز
شما نیوز

ازدواج دوم هومن سیدی لورفت + عکس همسر دومش

هومن سیدی از همسر دومش رونمایی کرد.

ازدواج دوم هومن سیدی لورفت + عکس همسر دومش

هومن سیدی عکسی در کنار همسر دومش به اشتراک گذاشت هومن سیدی برای اولین بار با آزاده بازیگر معروف ازدواج کرد هومن سیدی از بازیگران و کارگردانان به نام سینمای ایران است هومن سیدی به تازگی با کارگردانی سریال نمایش خانگی قورباغه به شهرت بیشتری رسید.

 

 

ازدواج هومن سیدی با بیتا اصلانی

هومن سیدی پس از به دینا آمدن دخترش نیز خبری از ازدواج خود منتشر نکرد اما در پستی اینستاگرامی به حضور یک نفر در زندگی خود و به دنیا آمدن دخترش اعتراف نمود.

 

 

هومن+سیدی (2)

هومن+سیدی

 

 

ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی

سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 1392 از او جدا شد.

 

 

هومن سیدی

هومن سیدی

 

 

هومن سیدی بازیگر مشهور سریال محبوب و عاشقانه راه بی پایان در سال ۱۳۵۹ در شهر رشت متولد شد و هم اکنون ۳۷ ساله می باشد. هومن سیدی کارگردان, فیلم نامه نویس و  بازیگر سینما و تلویزیون  ایران فرزند دوم  خانواده  است و ۲ برادر به اسم هایحامد و هامون سیدی و یک خواهر بنام هیلدا سیدی دارد. جالب است بدانید مادر هومن سیدی بازنشسته نیروی دریایی هست و پدرش بازنشسته بانک  کشاورزی  است.

 

 

هومن سیدی

 

 

ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی

هومن سیدی و آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ بازیگرای نقش اول سریال دیدنی و عاشقانه راه بی پایان بودند و در همان زمان ها یعنی سال ۱۳۸۵ هومن سیدی با خانم آزاده صمدی  ازدواج  کرد ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۲ این دو بازیگر دوست داشتنی از هم جدا شدند. خبر جدایی را هومن سیدی برای اولین بار در صفحه اینستاگرامش داد در ادامه این خبر را خواهید خواند

 

 

هومن سیدی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied