شمانیوز
شما نیوز

حامد بهداد دستمزد فریبرز عرب نیا در مختار را فاش کرد + عکس

حامد بهداد فریبرز عرب نیا را با خاک یکسان کرد .

حامد بهداد دستمزد فریبرز عرب نیا در مختار را فاش کرد + عکس

حامد بهداد بازیگر پرحاشیه سینما و تلوزیون است . حامد بهداد در سریال های شبکه نمایش خانگی نیز خوش درخشیده است . او در سریال دل و میخواهم زنده بمانم نقش افرینی خوبی داشت . مصاحبه جنجالی حامد بهداد درباره فریبرز عرب نیا حسابی جنجالی شده است . در ادامه این مصاحبه و دستمزد های سریال مختارنامه در حرف های حامد بهداد را می خوانید . 


بیشتر بخوانید : علیرضا نیکبخت و همسرش در حال عشق و حال + عکس  


 

ادعاهای عجیب و شنیدنی از حامد بهداد درباره رفتار فریبرز عرب نیا و حمله به او به دلیل حضور در سریال مختار. ادعاهای جالب مطرح شده توسط حامد بهداد درباره رفتار و شخصی فریبرز عرب نیا سوژه کاربران شد.

 

به بهانه باز پخش سریال مختار از صدا و سیما نگاهی به حواشی فریبرز عرب نیا و حامد بهداد خالی از لطف نیست.

 

افشاگری حامد بهداد بر علیه فریبرز عرب نیا

اتفاقا بر این عقیده ام که نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست. از این رو دستمزدی که به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد است و به گمانم آن مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اکبر زنجانپور بوده است.

 

از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید که انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید. یادم نمی رود روزی را که سر صحنه ی «پرتقال خونی» به خاطر اینکه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می کشیدید و بی ادبانه در حضور مردم وعوامل او را «تو» تو «می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده کشی» منم « » منم «می زدید که» هرچه من می گویم. ”

 

از عوامل پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان «بدل» گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند.

 

افشاگری حامد بهداد بر علیه فریبرز عرب نیا

در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف کرد و گفت که از بچگی شما را دوست داشته، اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب گفتید: «شما هنوز هم بچه اید!»

 

درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت کردید و او با فروتنی شما را پیشکسوت خود خواند.

 

سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای کیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من که بازیگر آن فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلک گفتید، طوری که تمرکزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش کردم. شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف آنهمه زحمت که اقای کیمیایی برای شما کشید. وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید.

 

شما یک روز کاری پروژه ی سینمایی «جرم» را از فرط تنگ نظری به گند کشیدید، چرا که از توفیق دیگران رنج می برید.

 

سرصحنه ی «مختار» کسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را که آنطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و گفته اید «آقای زنجانپور یک دقیقه بیایید کارتان دارم» …

 

خاطر ایشان که صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملکت داده، به شدت از شما مکدر است. / منبع : برخط نیوز 

 

93902351628998095

ac-image-k61571993130a4

ac-image-EJ1602746395li

91030391628998096

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied