شمانیوز
شما نیوز

عکس های الناز شاکردوست

فحاشی مردم به الناز شاکردوست + عکس

الناز شاکردوست به فحش های مردم در اینستاگرام واکنش نشان داد .

فحاشی مردم به الناز شاکردوست + عکس

الناز شاکردوست بازیگر پرطرفدار سینما و تلوزیون است . الناز شاکردوست در سریال های زیادی ایفای نقش نکرده است و بیشتر در سینما کار کرده است . الناز شاکردوست سابقه کار با کارگردانان بزرگ سینما را نیز در کارنامه خود دارد . الناز شاکردوست با بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد توانست سیمرغ بلورین نیز دریافت کند . 

 


خبرداغ : پسر بهاره رهنما به دنیا آمد + عکس بهاره رهنما  


 

 

الناز

 

نظر الناز شاکردوست درباره کاربران ایرانی که در اینستاگرام فحاشی می کنند.

بانوی خوش اخلاق سینمای ایران الناز شاکردوست درباره توهین و فحاشی برخی کاربران در کامنت های اینستاگرام و دایرکتش می گوید:

 

گاهی بعضی دوستان و مردم کامنت‌های خالصانه‌ای می‌گذارند که نظرات‌شان به‌شدت روی من تاثیر می‌گذارد اما نظری که با حب و بغض نوشته می‌شود را نه من که هرکسی ببیند متوجه می‌شود.در هرحال همه جای دنیا همین است حالا در ایران به خاطر عدم فرهنگسازی استفاده از این رسانه‌ها بیشتر است.

به هر حال می‌گویند از کوزه همان برون تراود که در اوست.مردم براساس تربیت و فرهنگ خودشان عمل و فکر می‌کنند و راجع‌به شما قضاوت می‌کنند؛ من اما سعی کرده‌ام حتی از انتقادهای به جا و درست و بی‌غرض مردم استفاده کنم.

 

الناز شاکردوست کیست ؟

او ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن ها می گذراند. بـه طور کلی الناز شاکردوست کمتر در اذهان عمومی دیده می شود. الناز شاکردوست فردی خانواده دوست است.

 

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

 

الناز شاکردوست

 

عکس دوران کودکی الناز شاکردوست

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

 

عکس الناز شاکردوست و برادرش

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

 

الناز شاکردوست در کنار مادرش فاطمه محتشمی

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و... حضور داشتند.

در تصویر زیر مادر الناز شاکردوست در کنار بازیگران مشهور در سفر به مکه مکرمه را مشاهده می کنید.

 

فاطمه محتشمی مادر الناز شاکردوست در مکه مکرمه

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

 

رضا صادقی خواننده مورد علاقه الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. در تصویر زیر الناز شاکردوست را در کنار بازیگر محبوبش در رستوران مشاهده می کنید.

 

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

الناز شاکردوست که به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس های متفاوتی از خودش قرار می دهد در یکی از این عکس ها که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد وی عکسی از حضورش در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس را در اکانت اینستاگرام قرار داده بود. در زیر این عکس را به همراه نوشته آن مشاهده می کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied