شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نشست شورای عمومی و تایید صورتهای مالی سال 1399 سندیکا

شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور تمامی اعضاء، به ریاست مهندس بختیاری مدیرعامل بیمه ایران و به میزبانی بیمه دی برگزار شد.

برگزاری نشست شورای عمومی و تایید صورتهای مالی سال 1399 سندیکا

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، ارائه گزارش عملکرد سال 1399 توسط دکترکریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از بخش های اصلی این نشست بود که با استقبال و تایید اعضا روبرو شد و در ادامه گزارش بازرس سندیکا قرائت و صورتهای مالی منتهی به 30 اسفندماه 1399 به اتفاق آرا تصویب شد.
در این نشست دکتر کریمی در گزارش مبسوطی به تشریح عملکرد و اقدامات شاخص این سندیکا در حوزه های مختلف از جمله شورای عمومی، هیئت رئیسه، کمیسیون های تخصصی، کارگروه های تخصصی، شوراهای هماهنگی استانی، شوراهای مشورتی،  نمایندگان سندیکا در هیئت های مختلف و واحدهای داخلی پرداخت.
 بیان خلاصه ای از پیگیرهای ویژه سندیکا در اصلاح نرخ بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، حذف برخی عوارض، ماده 38 تامین اجتماعی، وحدت رویه در عدم ارائه تخفیف ها 5/2 درصد بیمه شخص ثالث، نحوه محاسبه کارمزد، اصلاح تعرفه های خدمات درمانی و پروژه ساختمان جدید سندیکا از محورهای اصلی سخنان دبیرکل سندیکا بود.
همچنین در این جلسه بر اساس ماده 21 اساسنامه این نهاد صنفی، بازرس اصلی و بازرس علی البدل برای سال مالی 1400 انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied