شمانیوز
شما نیوز

برندگان طلایی پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا مشخص شدند

مراسم قرعه کشی برندگان پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا، با با انتخاب 265 برنده از میان خریداران بیمه های عمر و پس انداز در این جشنواره انجام شد.

برندگان طلایی پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا مشخص شدند

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مراسم قرعه کشی برندگان پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم ابتدا مهدی شریفی، معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت از بیمه های زندگی به عنوان یکی از مهمترین رشته های بیمه ای صنعت بیمه یاد کرد و افزود: رشته بیمه های زندگی همواره از موضوعات مورد توجه بیمه آسیا بوده و قدمت حضور بیمه آسیا در این رشته از سال 1373 است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بیمه های عمر و پس انداز توسط بیمه آسیا اظهار داشت: با برگزاری این جشنواره طی پنج سال گذشته، فرصت ورود و مشارکت بیمه گذاران بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا فراهم شد، که خوشبختانه با اثرات خوبی همراه بود.
در ادامه این مراسم، مدیر بیمه های عمر و پس انداز گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره و آمار و عملکرد آن، از جمله ارائه تسهیلات و تخفیقات اعطایی در بیمه های عمر و پس انداز و سایر رشته های بیمه ای در مدت اجرای جشنواره، نحوه تخصیص جوایز ارائه داد.
لازم به ذکر است، در مراسم قرعه کشی برندگان پنجمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا 265 بیمه گذار از میان هزاران خریدار این بیمه نامه براساس شاخص های بیمه نامه های کیفی، بیمه گذاران وفادار و استان ها، به قید قرعه انتخاب شدند و جوایز طلایی و ارزنده ای به آنان تعلق گرفت.
گفتنی است پنجمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا از  12 بهمن 1399 تا پایان فروردین ماه 1400 در سراسر کشور برگزار شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied