شمانیوز
شما نیوز

پیشرفت های بانک شهر؛ تأکیدی بر حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای است

رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به حرکت پرشتاب این بانک در مسیر بانکداری حرفه ای، گفت: افزایش خدمات رسانی به مشتریان در تمامی حوزه ها و پیشرفت های بانک، تأکیدی بر حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای است.

پیشرفت های بانک شهر؛ تأکیدی بر حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای است

به گزارش شمانیوز، دکتر رحیم طاهری تصریح کرد: همچنین با هدف دستیابی به سودآوری بیشتر، اصول بانکداری حرفه ای را به عنوان خط مشی جامع در بانک شهر در نظر گرفته ایم.

طاهری در ادامه پیشرفت های بانک شهر در تمامی حوزه ها، به خصوص حوزه ارزی را یک موفقیت چشمگیر برای تمامی ارکان بانک عنوان کرد و گفت: این بانک در آینده نزدیک پرچم دار ارائه خدمات ارزی به مشتریان در شبکه بانکی خواهد بود.


بیشتربخوانید:آرای مردمی، محبوبیت بانک شهر را افزایش داد


 

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بانک های صاحب نام و برتر در ارائه خدمات ارزی هستیم، عنوان کرد: هیات مدیره بانک برنامه گسترده ای برای توسعه شعب ارزی در پایتخت و سایر شهرهای کشور مانند: مشهد ، اصفهان، تبریز، شیراز و .. دارد.

رئیس هیات مدیره بانک شهر در ادامه با اشاره به وجود تفکر حرفه‌ای در بدنه این بانک، گفت: توانسته ایم با سیاستگذاری تعریف شده برای پیشبرد اهداف بر مبنای بانکداری حرفه ای به سرعت از بانکداری سنتی فاصله بگیریم.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک شهر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied