شمانیوز
شما نیوز

انتصاب مدیر کل حراست صندوق قرض الحسنه شاهد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مشاور رییس و مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل صندوق در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

انتصاب مدیر کل حراست صندوق قرض الحسنه شاهد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مراسم تکریم کوه زاد شیراوند و معارفه عباس شیخی به عنوان مدیرکل حراست صندوق ظهر امروز با حضور دکتر علی زینبی  مشاور رییس و مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، در سالن جلسات شهدای سلامت دفتر مرکزی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد و معاونین مرکز حراست بنیادشهید و امور ایثارگران برگزار شد، دکتر اسلام کریمی با تقدیر از زحمات و تلاش های  دکتر علی زینبی  مشاور رییس و مدیرکل مرکز حراست بنیاد در راستای رفع مشکلات جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر، حضور ایشان را یکی از نقاط اتکا مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش های مختلف عنوان کردند.

 

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی آقای کوه زاد شیراوند مدیر سابق حراست صندوق برای آقای عباس شیخی مدیرکل جدید حراست آرزوی توفیق در مسیر خدمتگذاری به جامعه عزیز و گرانقدر شاهد و ایثارگر کرد.

در ادامه این نشست، دکتر علی زینبی مشاور رییس و مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از مجموعه صندوق قرض الحسنه شاهد با مدیریت دکتر اسلام کریمی گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد یکی از سازمان های موفق و وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که توانسته در جلب رضایت جامعه هدف گام های موثری را بردارد.

دکتر زینبی افزود: مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار وظایف روزمره در مباحث حراستی خود را مکلف به حمایت و همکاری با بخش های مختلف بنیاد برای رفع مشکلات جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر می داند.

در پایان نشست و پس از صحبت های مشاور رییس و مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اهدای لوح از زحمات شیراوند تقدیر و حکم انتصاب شیخی به عنوان مدیرکل حراست به وی ابلاغ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied