شمانیوز
شما نیوز

ارز دیجیتال

3 دلیل افزایش 100 درصدی قیمت Gitcoin (GTC) در یک ماه

تلاش برای تمرکززدایی از روند توزیع کمک های مالی، ویژگی های جدید حاکمیت DAO و یک اکوسیستم در حال رشد، همگی باعث افزایش 100 درصدی GTC در ماه گذشته شده است.

3 دلیل افزایش 100 درصدی قیمت Gitcoin (GTC) در یک ماه

تلاش برای تمرکززدایی از روند توزیع کمک های مالی، ویژگی های جدید حاکمیت DAO و یک اکوسیستم در حال رشد، همگی باعث افزایش 100 درصدی GTC در ماه گذشته شده است.

با گسترش صنعت بلاک چین و تبدیل شدن به یک ابزار ثابت در زندگی روزمره ، ایده "یک زنجیره برای اداره همه آن‌ها" و ایدئولوژی کلی حداکثر گرایی بلاک چین در حال سقوط است و تمرکز بر قابلیت همکاری و همکاری بین زنجیره ای به خط مقدم می آید.

یکی از پروژه هایی که به طور خاص برای کمک به پیشرفت اکوسیستم و توسعه آینده اینترنت باز طراحی شده است، Gitcoin (GTC) است. جامعه ای از سازندگان، سازندگان و پروتکل ها.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمت GTC 103 درصد از پایین ترین قیمت 4.78 دلار در 20 جولای به بالاترین رقم در 9.71 دلار در 11 آگوست رسیده است. زیرا شرکت کنندگان جدید با پروژه و هدف آن برای پیشبرد زیرساخت Web3 هماهنگ شده‌اند.

سه دلیل پشت قدرت اخیر GTC، لیست گسترده ای از پلتفرم های شریک، ویژگی های حاکمیت DAO است که به اعضای جامعه کنترل این پلت فرم را می دهد و یک بودجه مناسب با بودجه مناسب برای کمک به توسعه پروژه ها و بهبود پروتکل‌ها استفاده می‌شود.

لیست پروتکل‌های شریک گسترش می یابد

ماموریت اصلی پروتکل Gitcoin کمک به ایجاد و پشتیبانی زیرساخت برای Web3 است. این شامل توسعه ابزارها، فناوری ها و شبکه های جدیدی است که می تواند توسعه منبع باز را بیشتر تسهیل کند.

به این ترتیب، اکوسیستم Gitcoin آماده همکاری با انواع پروتکل ها و سیستم عامل ها برای کمک به توسعه آنها از طریق میزبانی هکاتون ها و ارائه کمک های توسعه است.

برخی از پروژه های فعلی که به طور فعال با جامعه Gitcoin درگیر هستند، عبارتند از Harmony ، Nervos Network ، Tezos ، Casper و Arweave.

با ارائه جوایز جذاب و کمک های توسعه ای به شرکت کنندگان در هکاتون و سایر رویدادهای میزبانی شده توسط Gitcoin ، پروژه ها توانسته‌اند توسعه دهندگان و اعضای جامعه مورد نیاز برای ادامه رشد خود را جذب کنند.

قابلیت های حاکمیت DAO

سازمان‌های مستقل غیر متمرکز (DAOs) یک روند در حال ظهور قابل توجه در صنعت بلاک چین هستند. زیرا به اعضای جامعه این قدرت را می دهند که در مورد جهت و توسعه آینده این پلتفرم رای دهند.

Gitcoin این مدل را پذیرفته و اکنون دارای یک جامعه فعال است که در رای گیری برای پیشنهادات مشارکت دارد و به مدیریت پروتکل پروژه کمک می کند.

اعضای جامعه که نمی‌خواهند به اندازه تصمیمات روزمره درگیر شوند، می توانند آرای خود را به یک مهماندار معتمد واگذار کنند که در ازای درصدی از پاداش های ارائه شده، از طرف آنها به پیشنهادات رای می دهد.

در حال حاضر پنج جریان کاری جداگانه DAO برای جامعه Gitcoin در دسترس است که شامل کلاهبرداری و تبانی، کالاهای عمومی، dGrant ، moonshot kolektive و "memes، merch، marketing" است.

کمک‌های مالی توسعه‌دهندگان جدید را جذب می کند

کمک های مالی Gitcoin به جذب اعضای جدید جامعه و توسعه دهندگان به منظور استفاده از پروتکل های شریک خود کمک می کند.

این کمک ها از حمایت جامعه و تطبیق درجه دوم برای تأمین بودجه مورد نیاز پروژه های منبع باز استفاده می کند و بودجه موجود در صندوق کمک هزینه نیز برای پاداش دادن به شرکت کنندگان در هکاتون و همچنین اعضای جامعه که هر یک از پاداش های ذکر شده را تکمیل می کنند، استفاده می‌شود. به عنوان گام بعدی در ایجاد یک پروتکل واقعاً غیرمتمرکز و تحت حاکمیت جامعه‌، جامعه Gitcoin در حال حاضر در حال تمرکززدایی از روند اعطای کمک است.

منبع: https://cointelegraph.com/

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied