شمانیوز
شما نیوز

استقلال

باشگاه استقلال، هواداران خود را تهدید کرد

باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم که قصد دارند در اعتراض به شرایط استقلال تجمع کنند بیانیه داد و تهدید کرد.

باشگاه استقلال، هواداران خود را تهدید کرد

به گزارش شمانیوز: باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم که قصد دارند در اعتراض به شرایط استقلال تجمع کنند بیانیه داد و تهدید کرد. باشگاه با احترام به نظرات هواداران قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را اتخاذ کند. هوشیاری هواداران استقلال در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.

باشگاه استقلال اعلام کرد هوشیازی هواداران می تواند در روزهای آتی گره گشا باشد.

همانطور که پیش از این اعلام شده باشگاه با احترام به نظرات هواداران باوفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند. لذا ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیرمشروع‌شان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده بمنزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.

باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیک قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.

توضیح ضروری: این اولین بار نیست که رسانه رسمی باشگاه استقلال با این رفتارهای مشکوک، به اتفاقات پراکنده فضای مجازی واکنش نشان می دهد و هوادارانی که از ماجرا مطلع نیستند را هم کنجکاو می کند که پرس و جو کنند و در جریان اتفاقی که قرار است روز آینده رخ بدهد قرار بگیرند. از عصر امروز زمزمه های پراکنده ای به گوش می رسید که برخی افراد قصد دارند در اعتراض به شرایط استقلال تجمع کنند و شاید از هر ۱۰۰ هوادار استقلال در فضای مجازی حداکثر دو نفر در جریان این موضوع قرار داشتند اما رسانه رسمی باشگاه استقلال ۹۸ نفر دیگر را هم در جریان گذاشت! دفعه قبل هم باشگاه استقلال مشابه همین اشتباه را مرتکب شد و ناخواسته اطلاع رسانی کرد!

چگونه می توان از افرادی با این تدابیر، توقع داشت استقلال را از بحران نجات بدهند

اخبار تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه

شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال با عصبانیت مقابل ساختمان باشگاه خواستار صحبت با احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه شدند. 

در حالی که پیش از ظهر (سه‌شنبه 16  شهریور) شماری از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان تجمع کرده بودند، شماری دیگر مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

تجمع استقلالی ها به ساختمان باشگاه کشیده شد

استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و هواداران این تیم هم به شدت نسبت به اتفاقات و حواشی پیرامون این باشگاه معترض هستند. همین موضوع باعث شد عده ای از هواداران استقلال صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کرده و علیه مددی و علی اصغر ملکیان شعارهایی را سر بدهند.

مدتی بعد از این تجمع، هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه نیز حاضر شده و علیه احمد مددی شعارهایی را سر دادند. عده ای از هواداران استقلال هم در تلاش بودند وارد ساختمان باشگاه شوند که موفق نشدند.

تنش مقابل باشگاه استقلال به خاطر فروش قایدی

با توجه به حساسیت فصل نقل و انتقالات تجمع هواداران در 1 شهریور استقلال مقابل دفتر این باشگاه ادامه داشت.

با توجه به این مساله، ورود فرزاد مجیدی به ساختمان باشگاه استقلال با تنش و کمی درگیری فیزیکی همراه شد چرا که تعدادی از هواداران با صدای بلند از کمک سرپرست استقلال در مورد فروش مهدی قائدی سوال کردند که این اتفاق با واکنش چند لیدر همراه بود.

فرزاد مجیدی که وارد ساختمان باشگاه شده بود، دوباره به بیرون برگشت تا هواداران را آرام کند اما دخالت یک لیدر که سعی داشت از فیلمبرداری اصحاب رسانه هم جلوگیری کند، باعث متشنج شدن فضا و درگیری چند هوادار با او شد.

پس از این فرزاد مجیدی در پاسخ به سوال یک‌ هوادار مبنی بر اینکه آیا قائدی فروخته شده، گفت خیر.

سپس فرزاد مجیدی دوباره به داخل ساختمان باشگاه برگشت و درگیری لفظی هواداران با لیدر نیز پس از دقایقی فروکش کرد.

در این بین برخی هواداران نیز به فحاشی به مددی پرداختند.

منبع: خبربان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied