شمانیوز
شما نیوز

با این روش زنان ژاپنی موهای سرتان را تقویت کنید

مو های تعداد زیادی از زنان دارای رشد کمی می باشد برای تقویت مو های خود میتوان از روش ژاپنی بهرهگیری نمود برای رشد سریع موهااز روش زنان ژاپنی بهرهگیری کنید

با این روش زنان ژاپنی موهای سرتان را تقویت کنید

مو های تعداد زیادی از زنان دارای رشد کمی می باشد برای تقویت مو های خود میتوان از روش ژاپنی بهرهگیری نمود برای رشد سریع موهااز روش زنان ژاپنی بهرهگیری کنید، اگر شما هم می‌خواهید رشد مو های تان را سریع تر کرده و به دنبال راهی برای رشد سریع مو های تان هستید توصیه میکنیم از روش زنان ژاپنی بهرهگیری کنید.

رشد سریع مو با آب برنج

آیا از رشد کند موی خود به ستوه آمده اید؟ از بکارگیری ترفندهای گوناگون برای رشد سریع مو که نتیجه خاصی به همراه ندارند، خسته شده اید؟ در ادامه ترفندی برای کمک به بهبود این شرایط ارائه شده هست.

به گزارش “ریدرز دایجست”، آماده شوید تا روال مراقبت از موی خود را برای همۀ وقت تغییر دهید. شستشوی مو با آب برنج « انچه پس از پخت برنج باقی میماند» میتواند به رشد سریع‌تر مو کمک کند.

زنان ژاپنی دیر زمانی هست که از این راز آگاهی دارند، اما به تازگی مورد دقت هر چه اکثر قرار گرفته هست. آب برنج میتواند رشد مو را تحریک کند، تارهای مو را تقویت کند، و سلامت پوست سر را بهبود ببخشد. افزون بر این، آب برنج ریشه های مو را تقویت می‌کند، در شرایطی که حجم و درخشش بیشتری به آن می بخشد.

این روش درمانی بسیار ساده هست و می‌توانید در منزل آن را انجام دهید، در شرایطی که دیگر نیازی به صرف هزینه های سنیگن برای خرید محصولات گرانقیمت وجود ندارد. پس از شستشوی مو با شامپو، با آب برنج پوست سر خود را ماساژ دهید و به سمت انتهای تارهای مو حرکت کنید. زمانی که مو به طور کامل مرطوب شد، اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه به همان حالت باقی بماند، سپس سر خود را با آب شستشو دهید. در مدت زمانی کوتاه نتیجه بهرهگیری از آب برنج را شاهد خواهید بود.

منبع:تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied