شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی سحر قریشی + تصاویر دیده نشده از سحر قریشی در زندگی خصوصی

سحر قریشی با انتشار یک عکس خبر از ازدواج خود داد ؟

بیوگرافی سحر قریشی + تصاویر دیده نشده از سحر قریشی در زندگی خصوصی

سحر قریشی بازیگر جنجالی و جوان سینما و تلوزیون با انتشار یک عکس در اینستاگرام جنجال تازه ای به پا کرد . سحر قریشی با انتشار یک عکس از یک دسته گل حواشی تازه ای به راه انداخت . این دسته گل که شبیه دسته گل عروس است باعث شد پیج های زرد اینستاگرامی خبر از ازدواج مجدد سحر قریشی بدهند . در ادامه عکس جنجالی سحر قریشی را می بینید . 

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی+عکس

سحر قریشی متولد ششم دی‌ماه ۱۳۶۶ است. او تنها یک برادر دارد و بازیگری را با علاقه شخصی‌اش با فیلم سینمایی "لج و لج بازی" به تهیه کنندگی زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد. قریشی توسط سارا خوئینی‌ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد و همین فیلم هم سرآغاز ورود او به سینما و تلویزیون شد. بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد. سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان بود که به شهرت رسید. "دردسر بزرگ" دومین کار سینمایی سحر قریشی به کارگردانی مهدی در سال 1389 تولید شد.

او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت. سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" در سال 1389 در شبکه تهران بازی کرد. در ادامه فیلم موفق "گشت ارشاد" به کارگردانی سعید سهیلی با بازی او در ژانر کمدی و اجتماعی در سال 1390 ساخته شد.

او که در فیلم رسوایی ۲ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در کنار اکبر عبدی بازیگر پیش‌کسوت حضور داشت، درباره تجربه حضورش در این فیلم می‌گوید: " اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقمند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق‌العاده بود."

سحر قریشی

رابطه با مهدی طارمی فوتبالیست

دو سال قبل در سال ۱۳۹۸ تصاویری از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی برای این دو به وجود آورد.  در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطهٔ خود را صرفاً دوستانه اعلام کردند.

شوخی دردسرساز با پاکبان!

اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ ویدئویی از سحر قریشی منتشر شد که در آن، سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود این به من بگه برو….»

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و کاربران و مسئولان مختلف به آن پرداختند. در همین رابطه یک عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود. »

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم.» او ادامه داد. من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلاً من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوءتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم. اتفاقاً پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته. »

آثار سینمایی

لج و لجبازی،  سایه، همه چی آرومه، محرمانه تهران، گشت ارشاد، ساعت شلوغی، دوباره با هم، اکباتان، زن، مرد، زندگی، نازنین، روزگاری عشق و خیانت، دربست آزادی، پنج ستاره، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند، آتیش بازی، سه بیگانه، شیفت شب، شانس، عشق، تصادف، دریاکنار، تگرگ و آفتاب، پانسیون دختران، من و شارمین، رسوایی 2، آبنبات چوبی، کارگر ساده نیازمندیم، عشقولانس، ثبت با سند برابر است، آس و پاس، پریزاد، بگذارید میترا بخوابد، پا تو کفش من نکن، لیلا، خالتور،آپاچی، ایکس لارج، نارگیل، تک خال، زن‌ها فرشته‌اند ۲.

سحر قریشی

مجموعه های تلویزیونی

دلنوازان، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سیسیلی ها، حال خوب من، نارمک (تهرانپارس)، نردبان چوبی، سه خط موازی، بچه های لواسان، شیر یا خط، آسپرین،  13 شمالی، رقص روی شیشه، دادستان

سحر قریشی

سحر قریشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بازیهای خانم قریشی و خیلی دوست دارم

    • علیرضا

      اصلا شمه ای از بازیگری ندارن
      فقط بخاطر میمیک صورتشونه
      در هر حال ، علاقمندن به بازیگری

  • علی‌رضا

    بخدا خسته شدیم از قیافه این زن،هروقت و بی وقت تو همه سایتها از زندگیش از کاراش،
    بخدا بدون اومد، مگه این بنده خدا غیر از هنر پیشه بودن چه کار دیگه ای کرده!

  • علی

    به خانم قریشی پیام بدهید من عاشق اش شدم و تمامی شرایط ازدواج را دارم ، مجردم