شمانیوز
شما نیوز

سازمان اموال تملیکی/

تعیین تکلیف پرونده‌های سنواتی و جاری تلاش مضاعف مدیران را می‌طلبد

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: مدیران استان‌ها با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق در جهت تعیین تکلیف پرونده‌های سنواتی و جاری باید خود را به سطح استاندارد تعیین شده برسانند.

تعیین تکلیف پرونده‌های سنواتی و جاری تلاش مضاعف مدیران را می‌طلبد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سیدحسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول ضمن اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان بر تسریع تعیین تکلیف کالاهای سنواتی موجود در انبارهای سراسر کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف سازمان کاهش پرونده‌های سنوانی نسبت به پرونده‌های جاری است که به دلایل گوناگون کالا در انبارها رسوب می‌کند و علاوه بر مشکلاتی که به همراه دارد، هزینه‌زا خواهد بود. در حال حاضر براساس گزارش‌های تحلیلی و آماری، میانگین کل پرونده‌های سنواتی در دو ماه اخیر نسبت به پرونده‌های جاری تغییری نکرده و کاهش نیافته است.

 

عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی افزود: با توجه به سطح استاندارد تعیین شده برای این شاخص که معادل 25 درصد حجم پرونده‌های موجود است، تعیین تکلیف کالاهای سنواتی در دستور کار جاری مدیران قرار دارد.

 

میرمعینی با بیان اینکه وضعیت پرونده‌های سنواتی استان‌ها در سه سطح تقسیم بندی شده است، عنوان کرد: سطح استاندارد شاخص مذکور در 10 استانکرمانشاه، البرز، قزوین، لرستان، سیستان وبلوچستان، کرمان، زنجان، سمنان، گیلان و ایلام رعایت شد و درمیان آنها طی دو ماه گذشته در جهت کاهش پرونده‌های سنواتی اقدامات قابل تقدیری توسط مدیریت استان‌های کرمانشاه، قزوین و سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: نسبت پرونده‌های سنواتی به جاری دراستان‌های قم، خراسان جنوبی، مرکزی، گلستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمدبین 29 تا 45 درصد بوده و این استان‌ها در تلاش هستند با اقدامات موثر شاخص خود را به سطح استانداردبرسانند.

 

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول با اشاره به دسته سوم که نسبت پرونده‌های سنواتی به جاری آنها بین 66 تا 196 درصد قرار دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت تعیین تکلیف کالاهای سنواتی در استان‌های فارس، هرمزگان، خراسان رضوی، کردستان، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی، همدان، بوشهر، آذربایجان شرقی، تهران و مازندران با سطح استاندارد تعیین شده فاصله دارد و مدیریت این استان‌ها می‌بایست با تمهیدات ویژه برای نیل به اهداف موردنظر سازمان نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

 

میرمعینی در پایان خاطر نشان کرد: انجام اقدامات ویژه از سوی مدیریت اموال تملیکی استان کردستان در کاهش پرونده‌های سنواتی و بهبود شاخص تعریف شده قابل تقدیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied