شمانیوز
شما نیوز

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

افزایش سرانه رفاهی در قشم با ساخت سه بوستان محله‌ای

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت سه بوستان در شهرک‌های قشم بااعتباری نزدیک به 14 میلیارد ریال خبر داد.

افزایش سرانه رفاهی در قشم با ساخت سه بوستان محله‌ای

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شاهد ملازم با اشاره به نیاز شهرک‌های مسکونی قشم به فضاهای تفریحی و سبز گفت: این طرح رفاهی و خدماتی که به‌منظور تأمین اوقات فراغت شهروندان ساکن و افزایش سرانه فضای سبز عمومی به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این مدیریت قرارگرفته، هم‌اکنون در مراحل پایان کار است.

وی ادامه داد: فاز دوم پارک جنگلی گلستان به مساحت هشت هکتار به ارزش 9 میلیارد و 289 میلیون ریال و بوستان پرستو در شهرک نریمان به وسعت دو هزار و 400 مترمربع و به ارزش پنج میلیارد و 85 میلیون ریال، فضاهای رفاهی است که به‌زودی به افتتاح می‌رسد.

ملازم به ساخت بوستان‌هایی در شهرک الهیه اشاره کرد و افزود: سه لکه در این شهرک برای افزودن به فضای رفاهی و سبز انتخاب شد که درمجموع دو هزار و 760 مترمربع وسعت دارند و حدود 9 میلیارد و 537 میلیون ریال برای ساخت آن‌ها هزینه شده است.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن ابراز امیدواری برای گسترش بیشتر فضاهای دلپذیر برای خانواده‌ها در سطح شهر قشم و روستاها عنوان داشت: افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال مردم، یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied