شمانیوز
شما نیوز

آناهیتا درگاهی

آخرین وضعیت آناهیتا درگاهی بعد از ابتلا به کرونا | عکس نگران کننده از آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

آخرین وضعیت آناهیتا درگاهی بعد از ابتلا به کرونا | عکس نگران کننده از آناهیتا درگاهی

به گزارش شمانیوز: آناهیتا درگاهی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد. اشکان خطیبی نیز با انتشار عکسی از همسرش برای او آرزوی سلامتی کرد. آناهیتا درگاهی با انتشار استوری در اینستاگرام وضعیت این روزهایش را نشان داد.

اشکان خطیبی در گفت‌وگویی درباره وضعیت آناهیتا درگاهی که اخیرا سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» با بازی او پخش شد بیان کرد: پس از چند روزی که در خانه تحت درمان بود درگیری ریه او تشدید شد و چاره‌ای بجز بستری شدن در بیمارستان نبود و از شب گذشته در بیمارستان است. 

او با بیان اینکه درگیری ریه همسرش در مدت چند روز به 30 درصد رسیده است، گفت که آناهیتا درگاهی فعلا زیر دستگاه اکسیژن است و باید منتظر ماند تا مشخص شود چه زمانی بدون دستگاه می‌تواند تنفس کند.

خطیبی درباره اینکه آیا از احوال بابک حمیدیان هم اطلاعی دارد؟ گفت: بابک هم تقریبا تا حدی درگیری ویروس با ریه‌اش را داشته و دیروز به بیمارستان مراجعه کرد، اما دارو گرفته و بستری نیست.

آناهیتا درگاهی

نام:آناهیتا

نام خانوادگی :درگاهی

تاریخ تولد :7 بهمن 1365 در تهران

پیشه :بازیگر و نقاش

همسر :اشکان خطیبی

تحصیلات :کارشناسی ارشد نقاشی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان هفتم بهمن ماه 1365 در تهران متولد شد و آموزش نقاشی را با تشویق های پدرش از همان دوران کودکی آغاز کرد.

بازیگر و نقاش امروز دنیای هنر 7 سال بیشتر نداشت که آموزش نقاشی را نزد عباس کاتوزیان نقاش معروف آغاز کرد و و این هنر را به صورت جدی تا به امروز دنبال کرد.

علاقه زیاد آناهیتا درگاهی او را به سمت تحصیل در این رشته سوق داد و برای تحصیل در رشته گرافیک وارد دانشگاه شد و در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل در رشته نقاشی پرداخت.

پشتکار و علاقه آناهیتا درگاهی به نقاشی منجر به برپایی نمایشگاه های مختلف انفرادی و گروهی شد.

آناهیتا درگاهی تابحال نمایشگاه های مختلفی کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال الملک به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

ماجرای ازدواج اول و دوم آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق,در کنار محمد پروین بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

محمد پروین همسر اول آناهیتا درگاهی

به بهانه آخرین وضعیت آناهیتا درگاهی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. آناهیتا درگاهی سال ۹۳ با داستان جدیدی در زندگی شخصی اش,مواجه شد و آن ازدواج با پسر مشهورترین چهره فوتبالی ایران بود.

محمد پروین پسر علی پروین فوتبالیست و مربی پیشین کشورمان است,که سال ۹۳ زندگی مشترکش را با آناهیتا درگاهی آغاز کرد اما این زندگی,مشترک دوام چندانی نداشت و یکسال بعد یعنی در سال ۹۴ این زوج از هم جدا شدند.

دی ماه سال ۹۴ بود که آناهیتا درگاهی در یک مصاحبه بعد از به کار بردن عنوان عروس علی پروین، خبر جدایی از محمد پروین را علنی کرد و از عدم ارتباط با خانواده پروین بعد از این جدایی گفت.

آناهیتا درگاهی

ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

هنوز زمان زیادی از ماجرای جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد.آناهیتا درگاهی سال ۹۵ پای سفره عقد با اشکان خطیبی نشست و راهی خانه بخت شد.

حواشی جدایی آناهیتا درگاهی از محمد پروین

دی ماه سال 94 بود که آناهیتا درگاهی در یک مصاحبه بعد از به کار بردن عنوان عروس علی پروین، خبر جدایی از محمد پروین را علنی کرد و از عدم ارتباط با خانواده پروین بعد از این جدایی گفت.

با رسانه ای شدن این خبر و ایجاد حواشی متعدد مربوط به ماجرای مهریه و خبرهایی که گفته میشد آناهیتا درگاهی برای مهریه خانه 300 میلیونی محمد پروین را فروخت ، محمد پروین دست به تکذیب این خبر زد و نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد اما چندی بعد این خبر تایید شد و به ماجرای جدایی این زوج خاتمه داد.

زندگی متاهلی آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی بعد از آشنایی کوتاه تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتند و خانم بازیگر در یک مصاحبه از زندگی متاهلی ابراز رضایت کرد و از همسرش به عنوان یک فرد روشنفکر و آدم حسابی یاد کرد و گوش شنوا و یار بودن همیشگی اشکان خطیبی گفت.

آناهیتا درگاهی اوقات فراغتش را با همسرش میگذراند و در کنار او فیلم می بیند ، سفر میرود و ورزش میکند.

آناهیتا درگاهی

آغاز بازیگری آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی دوره بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند و اولین بار توسط فرزاد موتمن برای بازی در فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی انتخاب شد.

فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نقش هرچند کوتاه آناهیتا درگاهی در این فیلم دیده شد.

آناهیتا درگاهی یکسال بعد از بازی در فیلم زرد، برای بازی در فیلم زرد ساخته مصطفی تقی زاده انتخاب شد و باز هم نقش کوتاهی در این فیلم ایفا کرد.

بازی در نقش های جدی تر در سال های بعد برای آناهیتا درگاهی اتفاق افتاد و قانون مورفی رامبد جوان یکی از آن نقش های جدی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied