شمانیوز
شما نیوز

جوانه دلشاد

جشن تولد 31 سالگی جوانه دلشاد / بیوگرافی و تصاویر جوانه دلشاد

جوانه دلشاد تصاویری به مناسبت تولد 31 سالگیش منتشر کرد.

جشن تولد 31 سالگی جوانه دلشاد / بیوگرافی و تصاویر جوانه دلشاد

به گزارش شمانیوز: جوانه دلشاد تصاویری به مناسبت تولد 31 سالگیش منتشر کرد. جوانه دلشاد با انتشار این عکس هم تولدش را خبر داد و هم اینطور نوشت: امیدوارم از رنج ها رها باشیم.

جوانه دلشاد

بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 دریک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده اسـت. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد.

از افتخاراتش در دنیای بازیگری کار با مهران مدیری است و همیشه از اینکه برای اولین بار در فیلمی به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش کرده است خوشحال است.

شروع فعالیت

جوانه دلشاد فعالیت خود را در سن 20 سالگی با تئاتر در رشت آغاز کرد همزمان با تحصیل در رشته شیمی، کلاس های بازیگری فن بیان و بدن را گذراند، جوانه دلشاد بـه تنهایی از رشت بـه تهران مهاجرت کرده اسـت و از جمله بازیگران ایرانی اسـت کـه با تکیه بر توانایی هاش خودش بـه این حد موفقیت در عرضه بازیگری رسیده اسـت.

جوانه دلشاد

تست قلب یخی

برای دیدن مهران مدیری و تست در سریال قلب یخی به تهران آمد برای این سریال تست داد اما مدتی بعد توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من به تهران خواسته شد تا اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با این سریال در سال 1392 بدست آورد دومین تجربه او نیز با شوخی کردم و سپس درحاشیه مهران مدیری بود.

سینما

حضور در سینما را با فیلم فرزاد مؤتمن آغاز کرد سپس فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی را کار کرد و بعد از چند کار کوتاه در فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در کنار فاطمه معتمدآریا را تجربه کرد.

الگو های بازیگری و دوست نزدیک

جوانه دلشاد در تئاتر الگوی خود را پانته آ پناهی و فرهاد آئیش معرفی می کند و در سینما فاطمه معتمد آریا و ژاله صامتی را دوست دارد، خانوم دلشاد با لیلا ایرانی رفاقت نزدیکی دارد.

علایق

خیلی زیاد مطالعه می کنم. اخیرا دارم کتاب های آقای چارلز بوکوفسکی را میخونم بنام کتاب عامه پسند. تو ورزشم بدمینتون بازی میکنم. فوتبالی آنچنانی نیستم ولی بازی های پرسپولیس را نگاه میکنم.

ملاک کاری

در بازیگری ملاکم اول فیلمنامهخوب هست بعد کارگردان و بعد دیگر عوامل است.

جوانه دلشاد

ازدواج و همسر جوانه دلشاد

جوانه دلشاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اینستاگرام جوانه دلشاد _javaneh.delshad@

در پایان نیز مروری داریم بر چند پست اینستاگرامی از خانم جوانه دلشاد و از زاویه نزدیک تری با او و فعالیت های مجازی اش آشنا میشویم.

جوانه دلشاد در سریال حوالی پاییز در نقش عاطفه دختری که دوست صمیمی شیوا دختر خانواده نقش اصلی داستان است ایفای نقش میکند.

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی بازیگران سریال حوالی پاییز را تشکیل میدهند.

جوانه دلشاد پیش از بازی در سریال حوالی پاییز در فیلم هایی چون سریال شوخی کردم ، سریال ویلای من ، سریال در حاشیه ، فیلم بهمن ، تله فیلم سرزمین و فیلم سینمایی آپاندیس ایفای نقش کرده بود.

مطالعه + ورزش و پرسپولیس

خیلی زیاد مطالع می کنم، اخیرا دارم کتاب های آقای چارلز بوکوفسکی رو میخونم بنام کتاب عامه پسند، تو ورزشم بدمینتون بازی میکنم، فوتبالی آنچنانی نیستم ولی بازی های پرسپولیس رو نگاه میکنم.

جوانه دلشاد

تجربه کار با مهران مدیری

خیلی آسون تر از کار کردن با کارگردان های دیگه بوده، حالا من تجربه با کارگردانای که داشتم تا الان کار با مهران مدیری خیلی راحت تر و اسون بود خیلی مهروبن ولی در عین حال جدی هستند، خیلی تو کارشون احساس راحتی میکنید و یکی از خوبیاشون اینه که ایشون بازیگرند، خودشونو جای بازیگرا قرار میدن و بهترین امکاناتو براشون فراهم میکنند و اینکه کاملا امنیت و امکانات رو فراهم میکنند.

فیلم شناسی

● سریال ویلای من

● سریال شوخی کردم

● سریال درحاشبه

● فیلم سینمایی آپاندیس

● فیلم کوتاه عروس

● فیلم سینمایی بهمن

●  و …

سینما یا تلویزیون

توی یه دوره ای واقعا دوست دارم تئاتر کار کنم یه دوره ای دوست دارم سینما، واقعا به حس و حالم بستگی داره وقتی میرم یه تئاتر خوب میبینم واقعا دوست دارم تئاتر کار کنم.

هردوتا، سینما و تئاتر را دوست دارم تو زندگیم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied