شمانیوز
شما نیوز

تیپ اروپایی آناهیتا درگاهی در خارج از کشور + تصاویرجدید آناهیتا درگاهی در اینستاگرام

به تازگی آناهیتا درگاهی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران عکسی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

تیپ اروپایی آناهیتا درگاهی در خارج از کشور + تصاویرجدید آناهیتا درگاهی در اینستاگرام

آناهیتا درگاهی متولد ۷بهمن ماه سال ۱۳۶۵ است.آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین است.آناهیتا درگاهی نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند.آناهیتا درگاهی بعد از اینکه از پسر علی پروین جدا شد با اشکان خطیبی ازدواج کرده است.عکس جدید آناهیتا درگاهی را ببینید

 

 

عکس جدید آناهیتا درگاهی 

آناهیتا درگاهی فارغ التحصیل فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه هنر است؛ او علاوه بر هنر نقاشی خود تجربه بازیگری در سینما تئاتر و فیلم کوتاه را نیز دارد ، ازدواج و طلاق پر سروصدایی هم داشت.

 

 

تاکوک چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است همچنین در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعد آباد ، گالری کمال الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است.

ازدواج اول آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهیدر سال 1393 با پسر مشهورترین فوتبالیست و مربی پرسپولیس یعنی سلطان علی پروین ازدواج کرد ، پروین بارها در نمایشگاه های نقاشی وی شرکت کرد و همواره وی عزیز کرده خانواده وی بود.این زوج صاحب فرزند نبودند.

این بازیگر ، نقاش و تهیه کننده که در فیلم جدید موتمن اولین تجربه سینمای اش را پشت سر گذاشته درباره ی خبرهایی که در رسانه ها با عنوان عروس علی پروین بازیگر شده است گفت :من یکسال است که از محمد پروین جدا شده ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده شان ندارم و نخواهم داشت.

محمد پروین نیز در مصاحبه در واکنش به خبر طلاق گفت :اتفاقا به خودم هم زنگ زدند و ماجرای این خبر و طلاق را گفتند اما من اصلا طلاق نگرفتم روحم هم از این ماجرا خبر ندارد و بهتر است مخاطبان مجددا در این خصوص حدس بزنند.مدتی بعد این خبر تایید شد.

ازدواج مجدد آناهیتا درگاهی با بازیگر سینما

آناهیتا درگاهیاشکان خطیبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه اعلام گرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم ، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

همسر آناهیتا درگاهی کیست؟

آناهیتا درگاهیاشکان خطیبی متولد 19 مهر 1358 در شمیران تهران ، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد ، در سال 79 به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولون داشته است که راک ایرانی می زدند اما از گروه جدا شدند وی پیانو ، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می زند.

او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

تصاویر جدید آناهیتا درگاهی در اینستاگرام

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

 

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied