شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

جدیدترین قیمت دلار و یورو امروز 26 مهرماه | قیمت دلار پایین آمد

امروز (دوشنبه 26 مهرماه) قیمت دلار و یورو در معاملات بعد از ظهر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

جدیدترین قیمت دلار و یورو امروز 26 مهرماه | قیمت دلار پایین آمد

به گزارش شما نیوزقیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بوده است. روز گذشته (یکشنبه 25 مهرماه) قیمت دلار در بازار آزاد تهران، افزایش یافت و برخی از کارشناسان معتقد هستند که روند افزایشی قیمت دلار همچنان ادامه خواهد داشت. در حالی که قیمت دلار از اواسط شهریورماه تا اوایل مهرماه عمدتا بین ۲۷۳۰۰ تا ۲۷۶۰۰تومان نوسان داشت؛ از ابتدای هفته گذشته، تحت تاثیر ورود سیگنال‌های منفی به بازار قیمت دلار در مدار صعودی قرار گرفت.
شما می توانید در جدول زیر قیمت دلار و یورو در بازار را مشاهده کنید:

قیمت دلار

قیمت رسمی دلار امروز 26 مهرماه

امروز (دوشنبه 26 مهرماه) قیمت هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۶۶۰ ریال و یورو ۴۸ هزار و ۷۲۵ ریال ارزش‌گذاری شد. 
بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۵۰۷ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۸۷۱ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۹۹۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۴۷ ریال، روپیه هند ۵۶۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۸۳۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۵۴۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۷۵۱ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۰۱ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.
همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۹۵۲ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۶۸۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۸۷ ریال، لیر ترکیه چهار هزار و ۵۳۹ ریال، روبل روسیه ۵۹۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲‌ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۱۴۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۴۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۶ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲‌هزار و ۹۱ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۱۹ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۷۹ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۳۳ ریال تعیین شد.
امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۲۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۴۴۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۰۱ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۵۲۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۶۷ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۹۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۹۸۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۱۰۸ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۷۹۷ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۱۹ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۲ ریال قیمت خورد.

دلار ارزان می شود؟

در شرایط کنونی، شماری از معامله گران تصور می کنند که بازارساز با عرضه خود به دنبال بردن دلار به کانال پایین تر است. همین عامل موجب شده است که برخی از خریداران به طور موقت از بازار خارج شوند. در واقع این دسته از معامله گران در کمین دلار هستند و ممکن است به یکباره قیمت اسکناس آمریکایی را دچار نوسان کنند.
شماری از فعالان نیز باور دارند، معامله گران از هراس آغاز مذاکرات هسته ای، به طور موقت از بازار خارج شده اند. اخیرا وزیر امور خارجه عنوان کرده بود که ترکیب تیم مذاکره‌‌کننده ما درحال نهایی شدن است. با این حال، شرط ایران برای مذاکره یعنی دریافت 10 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده، از نگاه برخی فعالان به معنای آن است که مذاکرات به زودی آغاز نخواهد شد. از نگاه این دسته دلیل عقب ماندن دلار در 2 روز ابتدای هفته عرضه بازارساز و سودگیری معامله گران از خریدهای گذشته بوده است. آن ها با کاهش سطح عرضه، انتظار رشد قیمت دلار دارند.
در کنار این، حواله درهم نیز در ابتدای هفته تمایل صعودی خاصی از خود نشان نداد. به نظر می رسد در صورتی که دلار در روز دوشنبه به زیر مرز 28 هزار تومانی برود، فروشنده های بیشتری در بازار فعال خواهند شد و ماندن بالای مرز 28 هزار تومانی به تدریج زمینه ساز ورود خریداران بیشتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied