شمانیوز
شما نیوز

مهران غفوریان

علت اصلی سکته مهران غفوریان فاش شد | برادر مهران غفوریان لو داد

برادر مهران غفوریان گفت که در صحنه فیلمبرداری نیسان آبی دچار حمله قلبی شد و تحت جراحی قلب قرار گرفت.

علت اصلی سکته مهران غفوریان فاش شد | برادر مهران غفوریان لو داد

به گزارش شمانیوز: مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران است. مهران غفوریان ازدواج کرده و متاهل است همسرش آرزو غفوریان است و حاصل ازدواج مهران غفوریان یک دختر به نام هانا است. مهران غفوریان در هفته‌های اخیر در سریال هایی چون خاتون و نیسان آبی از تولیدات شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کرد.

دوشنبه، ۲۶ مهر ماه دچار سکته شد و یک روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت آمیز بودن عمل و گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی، از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران بهبودی پس از عمل جراحی را در منزل سپری می‌کند.

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که قبل از مرخص شدن این بازیگر از بیمارستان توسط خبرگزاری صداوسیما منتشر شده، توضیح داده است: مهران مسافتی را دنبال نیسان می‌دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می‌شود، می‌توانست همان جا ایست قلبی هم کند و تمام. ایشان فعالیت فیزیکی و ورزشی اصلا نباید داشته باشد و دو هفته کلا استراحت مطلق است.

مهران غفوریان

سکته مهران غفوریان

مهران غفوریان ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در بیمارستان بستری شد؛ آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در اینستاگرام خود نوشت:

"امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید."

مهران غفوریان

تشکر مهران غفوریان از دعای مردم

غفوریان نیز پیش از ترخیص از بیمارستان گفت: می‌خواهم تشکر کنم از دعای همه مردم. من واقعا خیلی خوشحالم از اینکه زنده ماندم و این همه عشق را دیدم. بچه‌های بیمارستان قلب جماران من را برگرداندند و خواست خدا بود. خوشحالم این همه عشق و دعا را دیدم. هر کسی را دیدم گفت مادرم تا صبح برایت دعا کرد. نوکر امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم یا امام حسین (ع) من دارم سوار آمبولانس می‌شوم باقی اش را دست خودت سپردم و به خوب کسی هم سپردم.

این هنرمند که در روز‌های اخیر مشغول بازی در سریال طنز «نیسان آبی» بود، با بیان اینکه وقتی به بیمارستان جماران رسیده در اورژانس و در حیاط سکته کرده است، با لحنی طنز افزود: قول می‌دهم از این قلب آکبندم خوب استفاده کنم. دوباره از اول با قلب جدیدم همه تان را دوست دارم و نوکری تان را می‌کنم.

زندگی شخصی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌  مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان:

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

نحوه آشنایی و ازدواج مهران غفوریان با همسرش

مهران غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

او درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

مهران غفوریان

شغل آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان

آرزو همسر مهران مدتی است که وارد مدلینگ شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد. وی عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

مهران غفوریان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • صبا

    خوب شدی مهران غفوریان

    • حسینعلی

      مهران عشقِ مُنه کاااا. کِسی بِهش چی نگه عامووو

  • کیانا

    خوب شدید یا نه هنوز ایشاللله زودترخوب شید و همیشه سایتون روی سر خانوادتون باشه 🙂🌹🌹🌹🌹🌹

  • نگار

    خدارو شکر فکر کنم حالتون بهتر باشه درسته؟؟

  • علی

    خودت به خدا بسپار

  • اصفهانی

    💞خدارو شکر که حالتون خوبه مواظبِ خودتون باشید💐
    🌺انشالله عاقبت به خیر باشد⚘

  • یوسف کشاورز والی والی سرایی ازگیلان

    خدابه حرمت صاحب الزمان تمام مریضهاراشفابده