شمانیوز
شما نیوز

قیمت پژو 206

قیمت پژو 206 در بازار امروز 13 آبان | جدول قیمت پژو 206

امروز (پنجشنبه 13 آبان ماه) قیمت انواع پژو 206 در بازار آزاد تهران، مشخص شد.

قیمت پژو 206 در بازار امروز 13 آبان | جدول قیمت پژو 206

به گزارش شما نیوزقیمت پژو 206 در روزهای اخیر اندکی کاهش یافت و خبرهای مبنی بر آزادسازی واردات خودرو بر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات ایران خودرو تاثیرگذار بود. قیمت پژو 206 در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو 206 در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود.
در جدول زیر می توانید قیمت انواع پژو 206 در بازار را مشاهده کنید:

قیمت پژو 206

وعده وزیر صمت برای کاهش قیمت خودرو 

«سیدرضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که از روز نخست حضور در وزارت صنعت، معدن وتجارت دنبال کرده‌ام؛ رسیدگی به گلوگاه‌ها و شناسایی موانع صنعت خودرو بوده است.
وی بیان کرد: سال آینده، تولید خودرو به قدری زیاد خواهد شد که دیگر نیازی به قرعه کشی نباشد و قرعه‌کشی محلی از اعراب نداشته باشد.
فاطمی امین ادامه‌ داد: برنامه دقیقی مبتنی بر ۹ طرح در این صنعت طراحی شده و به تدریج به سمتی خواهیم رفت تا قیمت‌ها کاهش یابد و این مهم تا پایان سال، ملموس خواهد شد.

تولید خودرو افزایش می یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: تا پایان سال دست‌کم ۱۰۰ هزار خودرو بیش از برنامه طراحی شده امسال تولید خواهد شد، همچنین تولید در سال آینده ۱.۶ میلیون دستگاه خواهد شد و دیگر قرعه‌کشی نخواهیم داشت.
فاطمی امین در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه صادرات خودرو امکان‌پذیر است، افزود: امسال امکان صادرات وجود داشت اما به دلیل نیاز داخل از خودرو سازان خواستیم نگاه به داخل داشته باشند اگر چه می‌توانند قطعات خودرو صادر کنند.
وی خاطرنشان‌کرد: از هم اکنون برای صادرات خودرو برنامه‌ریزی شده و در همین زمینه سازمان توسعه تجارت جلساتی با خودروسازان برگزار کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اکنون سایت گروه صنعتی ایران خودرو در کشور جمهوری آذربایجان فعال است و در چند کشور دیگر نیز در حال فعال کردن دیگر سایت‌ها هستیم و در ماه‌های آتی خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.
فاطمی امین از فعال‌سازی یکی از این خطوط در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آبان ماه به کشوری که دو خط خودروسازی فعال داریم، سفر خواهم کرد و با  نخست وزیر و صنعتگران این کشور ملاقات‌هایی خواهیم داشت تا خطوط تولید ایران خودرو و سایپا فعال شوند.
وی همچنین در خصوص واردات خودرو، تصریح‌کرد: واردات خودرو در مجموع می‌تواند برای این صنعت مفید باشد، اما در مقطع کنونی و به دلیل اینکه تعادل ارزی کشور به هم می‌ریزد، مناسب نیست.
وی یادآور شد: اکنون صنعت خودرو با مشکلاتی مواجه است و از مدیران صنعت خواسته‌ایم کیفیت تولید و همچنین رضایت مشتریان را افزایش دهند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین عرضه خودرو در بورس را مفهومی نادرست برشمرد و یادآور شد: بورس سازوکاری برای کامودیتی‌ها و کالاهای پایه‌ای دارد و خودرو به هیچ عنوان در مصداق آن قرار نمی‌گیرد.
در این مراسم علاوه بر وزیر صنعت، معاون امور صنایع وزارتخانه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، برخی نمایندگان مجلس، مدیرعامل ایران‌خودرو و اعضای انجمن‌های خودروسازان و قطعه سازان خودرو حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied