شمانیوز
شما نیوز

ارزهای دیجیتال

جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتال امروز 29 آبان | قیمت ارزهای دیجیتال بالا رفت

امروز (شنبه 29 آبان ماه) جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتال در معاملات بعدازظهر بازار تجارت دیجیتال، اعلام شد.

جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتال امروز 29 آبان | قیمت ارزهای دیجیتال بالا رفت

به گزارش خبرنگار شما نیوز: مدت زمان زیادی از پیدایش ارزهای دیجیتال نمی گذرد ولی انواع ارزهای دیجیتال توانسته اند طرفداران بسیاری را در سراسر جهان پیدا کنند. در روزهای اخیر بازار ارزهای دیجیتال با نوسان بسیاری روبرو بود و سرمایه گذاران به نوعی از روند بازار ارزهای دیجیتال نگران شده اند. بیت کوین که پادشاه ارزهای دیجیتال نامیده می شود در روزهای اخیر، صعود چشم گیری داشت.
در جدول زیر می توانید جدیدترین قیمت انواع ارزهای دیجیتال (بروزرسانی امروز شنبه 29 آبان ماه راس ساعت 14 و 25 دقیقه) در بازار تجارت دیجیتال را مشاهده کنید:

ارزهای دیجیتال

توصیه ای به خریداران ارزهای دیجیتال 

«فرهاد بهلولی» تحلیلگر خانه بلاک چین ایران درباره اینکه بازار آلت‌کوین‌ها در رقابت با بیت‌کوین چه آینده‌ای خواهند داشت؟ اظهار کرد: با توجه به نوآوری‌هایی که اکثر آلت‌کوین‌ها در مقایسه با بیت‌کوین ایجاد کرده اند، بعد از ایجاد ثبات در بازار، برخی از آلت‌کوین‌ها به عنوان پیشرو در بازار خواهند ماند و روزهای بهتری را تجربه خواهند کرد. البته بیت‌کوین با توجه به اینکه پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال است برای مدتی، همچنان در صدر باقی خواهد ماند، در نتیجه حتی این انتظار می‌رود که در آینده، آلت‌کوین‌ها بازار مستقل به خود را داشته باشند.
وی درباره عواملی که منجر به رشد رمزارهایی مثل دوج‌کوین،‌ شیبا و سولانا می‌شود، گفت: متاسفانه عده‌ای از افراد مشهور بین‌المللی با ایجاد هیجان و به‌وجود آوردن یک فضای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، باعث رشدهای بی‌رویه برخی از کوین‌ها شده‌اند، حال اینکه بیشتر این آلت‌کوین‌ها، با وجود اینکه هیچگونه ساختار حرفه‌ای و مهندسی ندارند قیمت‌های باورنکردنی را تجربه می‌کنند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت ایجاد یک شخصیت اجتماعی باعث رشد این آلت‌کوین‌ها می‌شود.
این مدرس بازارهای مالی در پاسخ به این سوال که رمزارزهای مناسبتی که در زمان خاص ظهور می‌کنند تا چه اندازه قابل اعتماد هستند و چرا به یک باره رشد می‌کنند؟ (مثل رمزارز بازی مرکب)، توضیح داد: پاسخ این سوال نیز همانند سوال قبل است، با این تفاوت که یک تیم فنی خلاق یک آلت‌کوین را در زمان خاص و در بحبوحه هیجانات اجتماعی مربوط به یک رویداد یا مناسبت خاص ارائه می‌کنند.

آلت‌کوین ها قابل اعتماد نیستند

تحلیلگر خانه بلاک‌چین ایران، ادامه داد: متاسفانه تجربه ثابت کرده که اکثر این پروژه‌ها به‌دلیل اینکه در یک فوریت زمانی ایجاد شده‌اند، خیلی قابل اعتماد نیستند و بیشتر جهت سوء‌استفاده‌های مالی توسعه‌دهندگان این پروژه‌ها بوده است. البته بعضی از این پروژه‌ها با ساختاری توانمند و قوی می‌توانند ثبات خود را در بازار به اثبات برسانند.
بهلولی درباره این سوال که برای سرمایه‌گذاری در اینگونه آلت‌کوین‌ها باید به چه نکاتی توجه کرد؟ توضیح داد: قبل از هر چیز باید به این موضوع اذعان داشت که معمولاً این نوع آلت‌کوین‌ها ارزش سرمایه‌گذاری بلندمدت را ندارد و فقط برای سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت می‌توان در آنها ورود سرمایه داشت. جهت سرمایه‌گذاری در این نوع آلت‌کوین‌ها باید به موارد زیادی توجه کرد، از جمله حجم بازار آلت‌کوین و تعداد ‌کوین‌های منتشرشده توسط توسعه‌دهندگان پروژه، مطالعه و بررسی عمیق سوابق کاری توسعه‌دهندگان این پروژه‌ها در پروژه‌های دیگر، بررسی عمیق وایت‌پیپر پروژه و مطالعه فرایند اجرایی پروژه.
وی همچنین بیان کرد: بهترین توصیه برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال خصوصا معامله‌گرانی که قصد سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها را دارند این است که هرگز پول زیادی را در این بازارها وارد نکنند و مدیریت سرمایه را به‌صورت کامل رعایت کنند. از همه مهمتر اینکه در این بازار همیشه شایعات زیادی وجود دارد، لذا هرگز به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند و همواره بر اساس دانش و تجربه خودشان به ورود و سرمایه‌گذاری در اینگونه بازارها مالی اقدام کنند.

نگاهی به بازار ارزهای دیجیتال

بررسی های درون شبکه ای نشان می دهد عرضه رمزارزهای بازار نظیر اتریوم توسط دارندگان بزرگ کمتر شده و به تعداد افرادی که رمزارزها را با نیت نگهداری بلندمدت خریداری می کنند؛ افزوده شده است. بانک مرکزی اروپا نیز سرانجام با یک تغییر موضع محسوس اعلام کرده کمیته ای برای بررسی امکان رونمایی از یورو دیجیتال و الزامات آن برای حفظ ثبات مالی در بازارها تشکیل داده است که نتیجه تحقیقات اولیه آن ها تا اوایل سال آینده منتشر می شود.
سران کشورهای عضو گروه ۲۰ در حاشیه اجلاس خود در ایتالیا سر تصویب حداقل نرخ مالیات جهانی بر درآمد شرکت های بزرگ بین المللی توافق کردند. انتظار می رود این افزایش نرخ مالیاتی به ۱۵ درصد به تدریج باعث افزایش ترغیب شرکت های بزرگ به استفاده از رمزارزها با هدف فرار مالیاتی شود. انتظار می رود کشورهای توسعه یافته در نتیجه این طرح بتواند درآمدهای مالیاتی خود را حدود ۱۵۰ میلیارد دلار بیشتر کنند.
سناتورهای استرالیایی در تلاش هستند قوانین حمایتی از صنعت رمزارزها را در این کشور تصویب کنند. استرالیا اخیرا اقدامات زیادی برای تبدیل شدن به یکی از قطب های فناوری های نوین مالی کرده و حتی از یک برنامه مهاجرتی جدید رونمایی کرده که یکی از اقشار هدف آن، افراد خبره در حوزه بلاک چین هستند. سازمان ناظر بر بازارهای مالی استرالیا قرار است به زودی از چارچوب‌های قانونی معاملات رمزارز در این کشور رونمایی کند.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲۶۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied