دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/08 06:06
شهاب حسینی | عشق جدید شهاب حسینی
کد خبر: 17810

اعتراف شهاب حسینی به عشق جدیدش + فیلم شهاب حسینی

به تازگی فیلمی از شهاب حسینی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نظر شهاب حسینی از آغاز و شروع دوست داشتن است.

شهاب حسینی  مدتی است از همسرش جدا شده و این موضوع باعث حاشیه های زیادی برای او شده است. شهاب حسینی با عکسی که در کنار یک زن در فضای مجازی به اشتراک گذاشت باعث دامن زدن به حاشیه هایی در مورد عشق جدید او شد .  شهاب حسینی ، در مورد رابطه جدید نه خبری را تایید کرد نه تکذیب . شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگران ایرانی است که در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۶ ، توانست جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را بخود اختصاص بدهد.در ادامه فیلمی از شهاب حسینی را می بینیم.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. 

شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو شروع کرد، سپس در برنامه ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهر شد. در چند برنامه دیگر هم مثل برپا برپا، به رنگ صبح، سایه روشن و... بعنوان مجری حضور داشت، با سریال خانواده بعد از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

شهاب حسینی سالهای بعد، هم بکار بازیگری و هم اجرا پرداخت. او به خاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، همچنین در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین بخاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

شهاب حسینی

شهاب حسینی بهمراه چندی از دوستانش و همینطور برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کردند. تاکنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است. هفت سین (به صورت هم خوان)، وقت رفتن، پرواز، خدا و خداحافظ (به صورت سولو) نام آهنگ هایی است که شهاب حسینی در آلبوم هفت ۳ خوانندگی کرده است. همچنین در آلبوم هفت ۴ آهنگهای پریچهر، آشنای غریب و بدرود را به صورت سولو (تک خوان) و همچنین تک آهنگ شهزاده رؤیا را خوانندگی کرده است.

 ازدواج شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی

۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت تا پیش از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا اینکه روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به وی پیشنهاد آشنایی دادم ولی همسرم هیچ اعتقادی به این چنین دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بدین ترتیب موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

همچنین شهاب حسینی گفت: پس از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، پس از ۴- ۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ولی شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم شروع کنم؛ به همین علت ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. عاقبت شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در فصل تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. 

شهاب حسینی در صحبت هایش از دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده دردودل هایی را بیان کرد.

اعتراف تلخ شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.

بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم .

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود.

بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.

من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

جوایز ویژه شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را بخود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره ای برترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را بهمراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5poe