عکس الناز شاکردوست | بیوگرافی الناز شاکردوست

فوری | الناز شاکردوست کشور را ترک کرد

الناز شاکردوست به تازگی به عنوان یک زن افغان در فیلم کابل پلاک 10 ایفا نقش کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن جوان ایران به حساب می آید. الناز شاکردوست تا به امروز توانسته در فیلم های متعددی ایفای نقش کند. الناز شاکردوست بازیگری را از تئاتر شروع کرد و توانست آثار خوبی را از خود در تئاتر بر جای بگذارد. الناز شاکردوست تا به امروز هشت جایزه فیلم فجر را به خود اختصاص داده است. الناز شاکردوست یکی از بازیگرهایی است که علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. الناز شاکردوست طرفداران بسیاری دارد.

الناز شاکردوست

 

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران است. وی  بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

الناز شاکردوست دارای یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر است و علاقه شدیدی به مادرش دارد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ستاره‌‌ای که تا ابد می‌درخشد

سینمای رمانتیک دهه ۸۰ بی شک یکی از پرستاره‌ترین دهه‌های سینمای کشور ایران اسـت کـه بـه‌نوعی میتوان گفت هنوز هم با نام‌هایش شناخته میشود. یکی از این نام‌ها الناز شاکردوست بود. دوگانه او با محمدرضا گلزار و امین حیایی پرطرفدارترین آثار سینمای آن روزها را رقم می‌زد. شاکردوست با وجود سن کمش یکی از بازیگران باتجربه سینما محسوب می شود. 

او زمانی کـه تنها ۳۰ سال داشت سابقه نقش‌آفرینی در ۳۴ فیلم سینمایی را یدک میکشید. با وجود تحول در سبک و سیاق سینمای کشور ایران و ظهور ستاره‌های جدید الناز شاکردوست هنوز طرفداران خودرا دارد. البته مدتی اسـت کم‌کارتر یا بهتر اسـت بگوییم گزیدهکار شده اسـت. سینمادوستان حتما نقش‌آفرینی الناز شاکردوست در آثاری هم چون «گل یخ»، «عروس فراری»، «بی‌وفا» و … رابه یاد دارند.

خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. او یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام الیکا دارد. الناز علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن‌ها می‌گذراند. بـه‌طور کلی کمتر در اذهان عمومی دیده می شود و بیشتر زندگی‌اش در خانه پدری بـه ورزش، مطالعه، تماشای فیلم و هم‌نشینی با خانواده می‌گذرد.

الناز شاکردوست و علاقه به بازیگری

از کودکی عاشق نواختن پیانو و بازی کردن بود، بـه‌طوریکه همه ی اطرافیان پی بـه استعداد او برده بودند. بااینکه کسی مانع ورود او بـه دنیای هنر نبود، در دوره دبیرستان رشته ریاضی را انتخاب کرد و دیپلمش رابا معدل ۱۹.۲۳ گرفت. اما علاقه‌اش بـه هنر نهایتاً غلبه کرد ودر کنکور هنر شرکت کرد.الناز شاکردوست

حقایق جالب دربار ه الناز شاکردوست

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های موردعلاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

شاید برایتان جالب باشد کـه گوهر خیراندیش یکی از صمیمی‌ترین دوست‌های الناز شاکردوست اسـت. این دو هنرمند محبوب با وجود اختلاف سنی بیش از بیست‌ساله‌شان مدت‌هاست رفقای صمیمی و درجه اول یک دیگر هستند. الناز شاکردوست بعد از خانواده و بازیگری، فوتبال را هم عاشقانه دوست داد. او طرفدار دوآتشه تیم پرسپولیس تهران اسـت.

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و... حضور داشتند.

الناز شاکردوست

رضا صادقی خواننده محبوب اوست. کرت کوبین آمریکایی هم یکی از خوانندگان محبوب او بود کـه در سن ۲۷ سالگی دست بـه خودکشی زد. از میان بازیگران هم گوهر خیراندیش، گلشیفته فراهانی مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت‌دوست را می‌سندد. شاکردوست علاقه زیادی بـه سفر کردن دارد.

چندی پیش هم عکس‌هایی از سفرش بـه بریتانیا و امریکا و بازدیدش از دیزنی لند و موزه مادام توسو در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد. چهره و زیبایی شاکردوست در نخستین سال‌های حضورش در سینما آن‌قدر موردتوجه قرار گرفت کـه عده‌ی تعداد زیادی از علاقه‌مندان برای ورود بـه سینما سعی می کردند خودرا شبیه او کنند.

الناز شاکردوست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • احمد
    0

    سلام

  • ناشناس
    0

    مرض دارین دروغ مینویسین کجا نوشتید مهاجرت کرده فقط تبلیغ میکنید

  • ز
    0

    بی خودی خبر دروغ چاپ نکنید ایشون هیچ وقت ایران و ترک نمی کنه بلد نیستی تیتر بزنی خبر دروغ چاپ نکن

  • ناصر
    0

    دشمنان خدا !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان