ریحانه پارسا یکی از هنرمندان ناشناخته کشورمان بود که آستانه مشهور شدن دچار آفت خودبزرگ‌بینی شد و مسیر زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش را با مهاجرت و اقدامات غیراخلاقی به ورطه نابودی کشاند. در این ویدئو چگونگی سقوط این بازیگر را از اوج به ذلت و اعتیاد و فساد مشاهده می‌کنید.برخی معتقدند او به علت اختلالات روانی و مصرف مواد این شایعات را ایجاد می کند برای جلب توجه کاربرا.ن.

خانواده ریحانه پارسا سکوتشان را شکستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که مدتی است در ترکیه بسر میبرد این روزها بسیار خبر ساز شده است.خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.از طرف ریحانه پارسا و یا خانواده او بعد از انتشار این خبر تایید یا تکذیبی صورت نگرفته است.او در سالهای اخیر با رفتارهای دور از شان و نادرستش بیش از پیش نفرت دیگران را راجع به خودش برانگیخته کرده است و یکی از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران است.ریحانه پارسا برای جذب فالور به هر رفتار زشت و ناپسندی دست زده و یکی از منفورترین شخصیتهای هنری ایران است و زمانی که از ایران مهاجرت کرد با گفتن حرفای بی اساس خانواده و اطرافیانش را زیر سوال برد و از رابطه ی پرتنشش با پدرش و دیگر اعضای خانواده اش بارها صحبت کرد.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اهل تهران و متولد اسفند سال ۱۳۷۷ است و در سال ۱۳۹۴ از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت. ریحانه پارسا یکی از جوانترین بازیگر‌ها در تلویزیون است که با نخستین فعالیت جدی خود در سریال پدر مشهور شد. البته به جز بازیگری در عکاسی نیز به طور تخصصی فعالیت می‌کند. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار است. بچه اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

ریحانه پارسا

سوابق کاری ریحانه پارسا

خودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

ریحانه پارسا

بازیگر شدن ریحانه پارسا

تجربه  ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.نحوه بازیگر شدن ریحانه پارساخودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

ریحانه پارسا

تجربه ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند

 

ازدواج ریحانه پارسا با روزبه حصاری

ریحانه پارسا تا به حال ازدواج نکره و مجرد است. اما در ابتدای سال ۹۸ او در صفحه‌ شخصی اینستگرام خود خبر دروغی از ازدواجش را منتشر کرد. وی در ۱۳ فروردین ۹۸ در ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را اعلام کرد، اما کمتر از ۲۴ ساعت اعلام کردند این خبر دروغ سیزده بوده است!

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «گر هیچ نباشد، چون تو باشی… ممنون از تبریکاتون و تشکر ویژه از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه‌هامون.» همچنین روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری نوشت: «جان مرا جان تو را هر دو به هم دوخت قضا: مولانا. ممنونم از همه دوستانى که محفل خودمانى ما رو منور کردند و از همه دوستانى که در این ایام و تعطیلات کمتر کنارشان بودم عمیقا از اندوه جارى در کشورم غمگینم از پیغام هاى تبریک یکایک شما ممنونم و شرمسار آنان که نتوانستم در محفل کوچکمان پذیرایشان باشم عشق در زندگیتان جارى باد ارادتمند.»

ریحانه پارسا

خبر دروغ ازدواج ریحانه پارسا

بعد از تبریک‌های فراوان از سمت دوستان و طرافداران، در نهایت آن‌ها خبر را دروغ سیزده خواندند و ریحانه پارسا نوشت که دروغ ۱۳ بود، که دروغ ۱۳ هست، که دروغ ۱۳ خواهد بود ….. که مجرد است!!!

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با مهدی کوشکی (بازیگر و کارگردان تئاتر) در ایام شروع کرونا، رسما خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. همزمان مهدی کوشکی نیز در پیج خود عکس و کپشن مشترکی را منتشر کرد با این مضمون: عهدمان در این قرنطینگی.

ریحانه پارسا

مهدی کوشکی متولد 1359 است و پیش از این دو بار ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد. همسر پیشین او صحرا فتحی بازیگر بوده است. اختلاف سنی ۱۸ ساله مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حواشی زیادی به دنبال داشت. و این آغاز حاشیه های بسیار این زوج نمایشی بود. عکس‌های متفاوت، ماجرای حق طلاق زن، تذکر رعایت حجاب و کنترل گوشی ریحانه پارسا از حاشیه های پر بازدید این دو بوده است!

آشنایی این زوج از دعوت مهدی کوشکی به عنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در تئاتر اولئانا در دی ماه 1398 شروع شد. 

ریحانه پارسا

 مدلینگ شدن ریحانه پارسا

یکی از حواشی مرتبط با ریحانه پارسا به صفحه اینستاگرام وی و عکس‌هایی که در پیج خود بعد از بازی در سریال پدر گذاشت بازمی‌گردد. این خبر در دنیای مجازی بسیار سر و صدا کرد چرا که او در ابتدا مجموعه عکس‌هایی از سریال پدر و پشت صحنه‌ی آن در صفحه‌ی اینستاگرامی خود منتشر کرد، اما پس از اتمام سریال، تمام عکس‌های مربوط به سریال را حذف کرده و عکس‌های مدلینگ خود را در صفحه‌‌اش پست کرد. عکس‌های منتشر شده اسپانسر داشته و بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت.