شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مهاجرت به لهستان

از جمله خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فراهم آوردن فرصت مهاجرت به کشور لهستان و در نهایت کسب اقامت دائم این کشور از طریق کلیه راه های قانونی است. این موسسه هیچ گونه خدماتی در رابطه با پناهندگی به لهستان ارائه نخواهد کرد.

مهاجرت به لهستان

لهستان یکی از محبوب ترین کشورهای مرکز قاره اروپا است و شاید بتوان از آن به عنوان مهاجرپذیرترین کشور مرکزی اروپا یاد کرد. این کشور با آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، لیتوانی، روسیه، بلاروس و اوکراین مرز مشترک دارد.

روش های مختلفی برای مهاجرت به لهستان وجود دارد و هریک از آن ها نیازمند طی کردن یک پروسه خاص از نظر حقوقی است. تحصیل در کشور لهستان و همچنین کار در این کشور، کم هزینه ترین روش های مهاجرتی به کشور لهستان هستند اما روش های دیگری نیز برای ورود به این کشور وجود دارد. مهم ترین روش های مهاجرت به کشور لهستان عبارتند از:

  • مهاجرت تحصیلی به لهستان
  • مهاجرت از طریق کار به لهستان
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در لهستان
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در لهستان
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به لهستان
  • مهاجرت به منظور الحاق به اعضای خانواده
  • مهاجرت توریستی به لهستان

لهستان از جمله کشورهایی است که در سال 2007 به عضویت حوزه شنگن در آمد و از همین رو به عنوان یک پل ارتباطی برای ورود به بازار این منطقه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و آن ها با اخذ پذیرش تحصیلی از این کشور، پس از اخذ مدرک خود به راحتی می توانند برای کار، وارد کشورهای پیشرفته شوند. همچنین افرادی که در این کشور کار می کنند، پس از اخذ اقامت خود، از فرصت تحصیل رایگان و کاریابی در سایر کشورها بهره خواهند جست.

یکی از ایمن ترین راه های ورود به کشور لهستان از طریق سرمایه گذاری در این کشور ممکن می شود. ثبت شرکت در لهستان یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور است. ثبت شرکت در کشور لهستان به صورت رایگان و از طریق اینترنت امکان پذیر است. زمانی که فردی موفق به ثبت شرکت خود در کشور لهستان شود، باید در اولین مرحله کد مالیاتی خود را دریافت کند. در مرحله بعد، حساب بانکی شرکت باید افتتاح و سرمایه از قبل تعیین شده به این حساب واریز شود. پس از آن زمان معرفی اعضای هیئت مدیره است. در این مرحله باید تمام سهامداران شرکت و مسئولیت آن ها به طور کامل ثبت شود.

برای ثبت شرکت در کشور لهستان هر فرد به 50000 زلوتی لهستان نیاز خواهد داشت که چیزی در حدود 13200$ (دلار آمریکا) محاسبه می شود. البته همه چیز به ثبت شرکت در کشور لهستان ختم نمی شود و سرمایه گذاران خارجی این فرصت را خواهند داشت تا با پرداخت مبلغی توافقی، سهام یک شرکت از پیش ثبت شده را خریداری کرده و فعالیت اقتصادی خود را در خاک این کشور آغاز کنند. زمانی که فردی اقدام به ثبت شرکت در کشور لهستان کرده باشد، می تواند اقامت این کشور را برای خود و اعضای خانواده اش نیز بدست آورد.

 

مهم ترین مزایای ثبت شرکت در لهستان عبارتند از :

  • اجازه سفر و تحصیل رایگان در کشورهای عضو اتحادیه شنگن بدون نیاز به دریافت ویزا
  • فرصت در اختیار داشتن پاسپورت کشور لهستان
  • بی نیازی از حضور دائمی در کشور لهستان برای افتتاح کننده شرکت

ثبت شرکت در کشور لهستان تنها یکی از روش هایی است که در نهایت منجر به کسب اقامت لهستان خواهد شد. البته برای کسب اقامت کشور لهستان راه های دیگری نیز وجود دارد که افراد می توانند با هزینه های کمتر به آن ها دست پیدا کنند. یکی از راه های کسب اقامت کشور لهستان، اشتغال به کار در این کشور برای مدت 5 سال به صورت قانونی است. از طرفی افرادی که با شهروندان رسمی کشور لهستان ازدواج می کنند، این فرصت را خواهند داشت تا پس از سه سال اقامت دائمی کشور لهستان را بدست آورند. از سوی دیگر، پناهندگانی که موفق به دریافت مجوز شوند، این فرصت را خواهند داشت تا در اقامت دائمی این کشور را در اختیار داشته باشند. افرادی که یکی از اعضای خانواده آن ها در کشور لهستان سکونت دائم دارد، می تواند با ارسال دعوتنامه برای آن ها، فرصت اقامت دائمی لهستان را به آن ها نیز اعطا کند.

 بدست آوردن اقامت کشور لهستان از طریق تحصیل در این کشور امکان پذیر نیست و افراد تنها می توانند اقامت موقت کشور لهستان را از این طریق بدست آورند. پس از پایان دوره تحصیل، افراد فرصت کوتاهی خواهند داشت تا در کشور لهستان یک جایگاه شغلی برای خود بیابند. در این صورت آن ها قادر خواهند بود تا اقامت کاری کشور لهستان را بدست آورند. افرادی که از طریق ویزای توریستی راهی کشور لهستان می شوند، قادر به تغییر ویزای خود نخواهند بود و نهایتا پس از 90 روز باید به کشور خود بازگردند.

از جمله خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فراهم آوردن فرصت مهاجرت به کشور لهستان و در نهایت کسب اقامت دائم این کشور از طریق کلیه راه های قانونی است. این موسسه هیچ گونه خدماتی در رابطه با پناهندگی به لهستان ارائه نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied