شمانیوز
شما نیوز

بلاتکلیفی برخی جاماندگان یارانه بنزین

جاماندگان طرح یارانه بنزین تا 12 آذرماه فرصت اعتراض دارند این در حالی است که عده‌ای هنوز پیامک کد رهگیری برای‌شان ارسال نشده و بلاتکلیف هستند.

بلاتکلیفی برخی جاماندگان یارانه بنزین

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از فارس : جاماندگان طرح یارانه بنزین تا 12 آذرماه فرصت اعتراض دارند این در حالی است که عده‌ای هنوز پیامک کد رهگیری برای‌شان ارسال نشده و بلاتکلیف هستند.

 شش روز از مهلت خانوارهایی که مشمول طرح یارانه بنزین نشده‌اند می‌گذرد و عده‌ای از این خانوارها مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت نکردن کد رهگیری به رسانه ابراز کرده‌اند.

فرایند کار ثبت نام چند مرحله‌ای است و در صورتی که کد رهگیری برای سرپرستان خانوار جامانده ارسال نشود امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.

خانم غلامی که خود را سرپرست خانوار معرفی می‌کند یکی از جاماندگان یارانه بنزین است و به فارس می‌گوید: هفته گذشته با کد دستوری ستاد #6369* ثبت نام کردم و بعد از 48 ساعت کد رهگیری دریافت نکرده ام و همین کار را مجدد تکرار کرده و پیغام سامانه این بوده که «کد ارسالی تکراری» است 

وی با ناراحتی ابراز می‌کند که در سایت‌ها به نقل از سخنگوی طرح معیشت خوانده است که «افرادی که درخواست تکراری ثبت کنند، به منزله حذف آن خواهد بود». صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. با اعصاب مردم بازی نکنند. تکلیف ما که کد رهگیری دریافت نکرده‌ایم، چیست؟ چه کسی پاسخ می‌دهد؟

همچنین فرد دیگری در این رابطه عنوان می‌کند: روز چهارشنبه هفته گذشته کد ملی خود را با کد دستوری اعلامی ارسال کرده اما تاکنون پیامک کد رهگیری دریافت نکرده است. نمی‌دانم چه باید بکنم. ثبت‌نام تا 12 آذرماه فرصت دارد. مسئولان وزارت رفاه حضوری پاسخگو نیستند و صدای ما به جایی نمی‌رسد. ایرادی ندارد بیایند همه حساب و کتاب ما را بررسی کنند. در حال حاضر تکلیف جاماندگان چه می‌شود؟

در حال حاضر موارد متعدد مشابهی وجود دارد که تاکنون موفق به دریافت کد رهگیری نشده‌اند که نیاز است اقدامی برای آنها صورت بگیرد. این موضوع قابل قبول نیست که در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی برخی خانوارها که در طرح یارانه بنزین ناعادلانه حذف شده‌اند، نتوانند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و برای آنها حداقل‌های اعتراض نیز فراهم نشود.

به گزارش فارس، طبق اعلام سخنگوی ستاد طرح معیشتی بنزین ثبت‌نام از طریق کد دستوری #6369* جاماندگان تا 12 آذرماه فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند، با این وجود برای عده‌ای کد رهگیری ارسال نشده است،‌ در صورتی که زمان پایان بپذیرد، تکلیف آنها چیست؟ آیا نقص سامانه و مشکلاتی از این قبیل منجر به حذف ناعادلانه عده‌ای از ثبت‌نام یارانه بنزین می‌شود که باید در این زمینه مسئولان پاسخ بدهند.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد طرح معیشت بنزین در این رابطه به فارس می‌گوید؛ سرپرستانی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند منتظر پیامک باشند. در این زمینه نگرانی وجود ندارد. پیامک برایشان ارسال خواهد شد.

وی پیشتر نیز گفته بود واحد USSE موظف به ارسال پیامک است و تا زمانی که گزارش تحویل پیامک برای کل افراد ثبت نشود، ارسال پیامک ادامه می‌یابد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمود

    باسلام خدمت شما من یک هفته است کدملیم راثبت کردم ولی خبری ازکدرهگیری نیست چکار کنم من کارگر باربرتامین اجتماعی هستم