شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کوتاهی مو در کرج

موهای کوتاه به هر مدل مویی با طول کم اشاره دارد. ممکن است از بالای گوش تا زیر چانه متفاوت باشد. اگر موی مرد به چانه برسد ، ممکن است کوتاه تلقی نشود. مدل های مختلف موهای کوتاه شامل برش باب ، برش و برش پیکسی است.

کوتاهی مو در کرج

 موهای کوتاه به هر مدل مویی با طول کم اشاره دارد. ممکن است از بالای گوش تا زیر چانه متفاوت باشد. اگر موی مرد به چانه برسد ، ممکن است کوتاه تلقی نشود. مدل های مختلف موهای کوتاه شامل برش باب ، برش و برش پیکسی است.

مراقبت از موهای کوتاه راحت تر از موهای بلند است. به همین دلیل ، بسیاری از خانم ها برای صرفه جویی در وقت و تلاش برای حفظ و سلامت آن ، موهای خود را کوتاه می کنند.

 

کوتاهی مو

 

بهترین راه برای پیدا کردن مدل موهای کوتاه تان ، انتخاب چهره ای است که دوست دارید خود را در بهترین آرایشگاه کوتاهی زنانه کرج به آن نزدیک کنید. اینکه فرم صورت شما چگونه است مانند لوزی، مستطیل، مربع و ... سپس ، در نظر بگیرید که آیا این امر می تواند بر روی شکل و نوع صورت شما موثر باشد.

 

هنوز مطمئن نیستید؟ از آرایشگر خود بخواهید به شما در انتخاب مدل مو  و بهترین آرایشگاه رنگ مو و صافی مو کمک کند که چه چیزی ممکن است به شما بیاید. گاهی حتی با یک تغییر کوچک مثل خرد کردن مو و کاشت ناخن در کرج می توان به نتیجه جذابی رسید.

موهای کوتاه جذاب تر است و انتخاب آن کاملا بستگی به جسارت شما دارد و یک انتخاب شخصی است.

 

 

مزایای شگفت انگیز داشتن موهای کوتاه

 

داشتن موهای بلند دلیل بر زیبایی نیست. سالم بودن مو است که بر زیبایی شما می افزاید. داشتن موهای بلندی که آسیب دیده و زبر و ناخوشایند است می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر دارای چنین موهای بلندی هستید توصیه ما به کوتاهی مو در کرج  یا شینیون است تا موهایی شاداب و سالم داشته باشید.

 

* بهترین قسمت کوتاهی موها این بود که تمام مواد مرده و آسیب دیده را از مو جدا می کند. و با اینکار موهای کاملاً سالم تری خواهید داشت و خیلی بهتر به نظر می رسید.

 

* موهای شما پر رنگ تر به نظر می رسند. از آنجا که کوتاهی قسمت های مرده را قطع می کند ، انتهای رشته های موی شما برش های صاف دارند و باعث می شوند ضخیم تر شوند.

 

* هرچه موهای شما کمتر باشد ، احساس خنکی بیشتری خواهید کرد مخصوصا در فصل تابستان.

 

* رنگ مو ارزانتر است. موهای کوتاه تر به معنی موهای کمتری است که نیاز به رنگ کردن دارند ، به طور کلی با موهای کوتاه تر رنگ مو ارزان تر خواهد بود.

 

* موی کوتاه شما را جوان تر به نظر می رساند.

 

* برای آماده شدن به زمان کمتری نیاز دارید.

 

* هنگامی که موهای شما کوتاه تر است ، زمان بیشتری برای خشک کردن آن خواهید داشت. خیلی سریع خشک می شود و موهای زیادی وجود نخواهند داشت که نیاز به پیچ و خم دارند.

 

* شما در محصولات مو پس انداز خواهید کرد. هنگامی که موهای کمتری دارید ، فقط به استفاده از محصولات کمی سبک کننده و شامپو برای شستشو نیاز خواهید داشت. این می تواند در طول زمان صرفه جویی زیادی داشته باشد.

 

* به نظر می رسد با هر نوع مو خوب است. موهای کوتاه روی موهای مجعد ، مواج یا مستقیم خوب به نظر می رسد. با این حال ، قبل از کوتاهی مو ، در مورد گزینه های خود با متخصص زیبایی و کوتاهی مو در کرج صحبت کنید.

 

* خشک کردن مو بسیار آسان تر است.

 

* ریشه های شما بلندتر خواهد شد. وقتی موهای شما کمتر است ، ریزش موهایتان کمتر است. این یک افزایش حجم فوری برای موهای شما است.

 

* سر شما احساس سبک تری می کند.

 

* کوتاهی می تواند ویژگی های صورت شما را برجسته کند. مدل موهای کوتاه به طور معمول لایه ای هستند و لایه هایی در اطراف صورت برجسته می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied