شمانیوز
شما نیوز

این چای جادویی کبد و کلیه هایتان را پاکسازی می کند

در ادامه این مقاله یک داروی خوب برای سلامت کبد و کلیه ها به شما عزیزان معرفی می کنیم .

این چای جادویی کبد و کلیه هایتان را پاکسازی می کند

یک داروی گیاهی و طبیعی آن چنان می تواند در درمان بیماری موثر باشد که در ادامه ما چند داروی خوب برای سلامت  کبد  و کلیه ها شما عزیزان فراهم نموده ایم، به طورکلی ما به شما فرمول برای سلامت کبد و کلیه ها معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید سلامت اندام های حیاتی بدنتان مثل سلامت کبد و کلیه ها را حفظ کنید.

خواص دارویی چای گشنیز

درمان‌های دارویی زیادی امروزه برای رفع مریضی‌ها وجود دارد، اما تعداد زیادی از ایندارو‌های شیمیایی در کنار خوب بودن آسیب‌هایی نیز به بدن وارد می کنند، درمان های دارویی زیادی امروزه برای رفع انواع مشکلات مرتبط با  کبد ، کلیه ها، پانکراس و تعداد زیادی از اعضای بدن وجود دارد اما تعداد زیادی از این داروهای شیمیایی در کنار خوب بودن آسیب هایی نیز به بدن وارد میکنند، ما به شما فرمولی را معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید سلامت این اندام های حیاتی بدنتان را حفظ کنید، چای  گشنیز خاصیت  شگفت انگیز  و قدرتمندی دارد و در درمان  طبیعی  عهد باستان در برابر مریضی های گوناگون مورد بهرهگیری قرار می ‌گرفته هست.

فواید گشنیز

دیورتیک یا ادرارآور قوی هست؛ میتواند با انواع مشکلات کلیوی از جمله سنگ کلیه مبارزه کند.تقویت کننده عملکرد کبد هست. سیستم هضم را بهبود می بخشد.بدن را از سموم پاکسازی میکند و باکتریها و عفونت ها را از بین می‌برد. سطح کلسترول خون را تنظیم می‌کند. در درمان زخم ها و از بین بردن مریضی های  چشم  خوب هست.

خواص دارویی چای گشنیز

آشنایی با خواص دارویی و درمانی  چای  گشنیز این چای می‌تواند سنگ کلیه را از بین ببرد و پانکراس شما را از سموم پاک کند.

طرز تهیه چای گشنیز

به اندازه یک مشت برگ گشنیز را در قوری بریزید و مقداری آب به آن اضافه کرده و پس از 10 دقیقه جوشیدن و خنک شدن این  نوشیدنی  خوب را بنوشید و باقی مانده آن را در یک ظرف شیشه ای در یخچال نگه دارید. هر روز یک لیوان از این چای قوی را بنوشید؛ بعد از چند روز احساس خوبی پیدا می‌کنید و  رنگ  و جریان ادرار شما به علت دفع مواد زائد از بدنتان پررنگ و اکثر میشود.

 

منبع:تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied