شمانیوز
شما نیوز

راهکاری ساده برای پیدا کردن ماشین در پارکینگ

پیدا کردن خودرو در پارکینگ‌های بزرگ یکی از مشکلات بیشتر مردم است.

راهکاری ساده برای پیدا کردن ماشین در پارکینگ

یکی از مشکلات اکثر افراد با آن روبه رو هستند، پیدا کردن ماشین خود در پارکینگ است؛ که در بعضی موارد این پروسه باعث عصبی شدن افراد و در نتیجه سردرگمی بیشتر آن‌ها می شود. در این گزارش یک راهکار بسیار ساده را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی مسیر پاک ماشین خود را در پارکینگ پیدا کنید.

در اینجا ما روشی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کنید.

برای شروع کار شما باید ابتدا محل پارک ماشین خود را در گوگل مپ مشخص کنید یا نوعی ذخیره کنید. سپس با استفاده از دستیار گوگل آن را پیدا کنید.

کاربران گوشی‌های آیفون نیز می توانند با استفاده apple map گوشی خود این کار را انجام دهند.

پیش نیاز‌ها:

تلفن هوشمند دارای Android Marshmallow یا بالاتر / iOS ۱۰ یا بالاتر.

خدمات مکان را فعال کنید.

دستیار Google باید به همه مجوز‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد.

حالا شما اولین کاری که باید انجام دهید این است که محل پارک خودرو خود را روی برنامه نقشه گوگل ثبت کنید، سپس با استفاده از گزینه ثبت به عنوان مکان ستاره دار به طور کامل مسیر پارک را مشخص کنید.

جدا از محل پارک ماشین که درنقشه ثبت شده است می توانید سایر جزئیات را مانند شماره دقیق محل پارک خودرو، عکس‌های مربوط به آن، طبقه پارکینگ و ... را نیز ثبت کنید.

در این مرحله که شما به دنبال پیدا کردن ماشین خود در محل پارک هستید ابتدا به نقشه گوگل مراجعه کنید و آن محلی که به عنوان مسیر پارک خودرو ثبت کرده اید را باز کنید و از طریق باز کردن مسیر در نقشه به سمت ماشین خود راهنمایی شوید.

همچنین شما می توانید با استفاده از دستیار گوگل خیلی راحت‌تر ماشین خود را پیدا کنید. به این صورت که کافی است فقط از او درخواست کنید.

 

منبع: موبوایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied