شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

ابعاد تخت یک نفره چگونه است؟

راحتی خواب برای افراد بسیار مهم است. وقتی افراد روز پرمشغله ای دارند، می خواهند وقتی به خانه آمدند، خوابی آرام داشته باشند و از اوقات پر استرس خود دور شوند. برای یک خواب راحت، اندازه تخت یک نفره باید متناسب با آن فرد باشد. با خرید یک سرویس خواب مناسب، افراد می توانند از خوابی راحت لذت ببرند .

ابعاد تخت یک نفره چگونه است؟

دو عامل جداگانه وجود دارد که افراد هنگام خرید سرویس خواب باید آن را در نظر بگیرند. اولین مورد از این عوامل این است که تشک از چه موادی ساخته شده است. جنس آن تعیین می کند که تشک سخت است یا نرم. به همین دلیل، انتخاب متریال مناسب برای افراد مهم است. عامل دیگر این است که تخت باید در ابعاد مناسب برای فرد باشد. برخی از تخت های یک نفره برای وضعیت خواب افراد مناسب نیستند. هر مدل موجود در بازار برای همه مناسب نیست. افراد باید ابعاد مناسب خود را بدانند و با توجه به این فاکتورها تخت خواب مورد نظر خود را تهیه کنند.

اندازه تخت ها در بازار چگونه است؟

سایز تخت های موجود در بازار استاندارد بوده و افراد می توانند تخت های مناسب با این سایزهای استاندارد را خریداری کنند. معمولاً سایز تخت یک نفره 90 در 200 فروخته می شود. این مدل تخت که برای اتاق های جوان به فروش می رسد برای پایه تخت نیز مناسب است. به طور کلی پایه ها بر اساس این ابعاد ساخته می شوند و برای ابعاد کلاسیک مناسب هستند.

اگر مردم تخت بزرگتر می خواهند، سایز تخت یک نفره در بازار 120 در 200 نیز وجود دارد. این مدل برای افرادی که اتاق بزرگ دارند ایده آل خواهد بود. اما در اتاق های کوچک می تواند باعث کوچکتر شدن اتاق شود.

بعضی از برند های معتبر تختخواب ها را در سایز 100 در 200 نیز تولید می کند که ما بین اندازه های بالا را نیز پوشش دهند .

 

تخت

معیارهای انتخاب اندازه تخت

معیارهای انتخاب اندازه تخت شامل وضعیت خواب فرد است. اگر فرد دوست دارد آشفته بخوابد، باید به سراغ مدل های تخت پهن برود. اندازه های استاندارد ممکن است همیشه مطابق با نیازهای افراد نباشد. افراد دارای اضافه وزن نیز می توانند مدل تخت های پهن را ترجیح دهند. به این ترتیب می توانند خواب راحت تری  نیز داشته باشند.

پهنای اتاق نیز نقش زیادی در انتخاب تخت خواب دارد. افراد هنگام انتخاب یک تخت بزرگ برای راحتی ، اتاق خود را کوچک می­کنند. اگر قرار است از یک مدل تخت بزرگ برای مناطق نه چندان بزرگ استفاده شود، ممکن است یک تخت کوچک ترجیح داده شود. مدل های تخت در بازار با توجه به برندها متفاوت است. افراد می توانند متناسب با اندازه اتاق خود در مورد اندازه تخت تصمیم بگیرند.

 

تخت

ابعاد تخت دو نفره چقدر است؟

اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه است. افراد زمان های استرس زا و لحظات خسته خود را در طول روز کنار می گذارند. آنها می خواهند خود را به یک خواب راحت بسپارند. با یک تخت راحت می توان به یک خواب راحت دست یافت .

در این صورت، افراد می خواهند در مورد اندازه تخت دو نفره بدانند و ترجیح می دهند تختخواب مناسب خود را تهیه کنند .

دو عامل اصلی وجود دارد که افراد هنگام خرید تخت دو نفره باید به آن توجه کنند. اولین مورد از آن، عناصر و متریال استفاده شده در تختخواب می­باشد. عامل دوم نیز اندازه تخت است. همچنین برای راحتی بیشتر، باید اندازه تخت مشخص شود و به دنبال تختی در محدوده خواسته های خود بروید.

ابعاد تختخواب و تشک استاندارد

فروشگاه های سرویس خواب دارای اندازه های استاندارد تخت و تشک هستند. کسانی که می خواهند از تختی غیر از این ابعاد استفاده کنند، باید آن را به طور سفارشی تهیه کنند. سایز تخت استاندارد 160در 200 می باشد و معمولاً پایه های تخت دو نفره مطابق با این ابعاد تولید می شود. برای اندازه متوسط ​​اتاق خواب، اندازه تخت های استاندارد ترجیح داده می شود.

ابعاد 160×200 ترجیحی ترین سایز تخت در بازار است. به دلیل اندازه و قیمت متوسط ​​آن بسیار مورد استقبال قرار می­گیرد. اما این اندازه تخت برای استفاده در اتاق خواب های بزرگتر از حد متوسط، ​​ایده آل است. از آنجایی که فضای زیادی را اشغال می کند، اتاق را کوچکتر می کند. توصیه می شود علاوه بر راحت و مفید بودن اندازه آن را نیز ارزیابی کنید.

برای افرادی که اندازه تخت های استاندارد دو نفره را کوچک می دانند، اندازه 180×200 ،مناسب می­باشد. افرادی که می خواهند از تخت پهن استفاده کنند می توانند این تخت خواب را مورد بررسی قرار دهند. با این حال، از آنجایی که اندازه آن بزرگتر از استاندارد است، منطقه ای که پوشش خواهد داد را باید در نظر گرفت.

تخت

ضخامت تخت های بزرگسال

ضخامت تشک به اندازه ارتفاع و عرض آن مهم است. با این حال، هیچ اندازه استانداردی برای ضخامت تعیین شده توسط شرکت ها وجود ندار د. با وجود شرکت های مختلف برای تشک، شرکت ها ممکن است ضخامت متفاوتی را برای هر تشک تعیین کنند. میانگین اندازه گیری ضخامت بین 45 سانتی متر تا 50 سانتی متر است. بسته به جنس تشک، ضخامت آن نیز ممکن است متفاوت باشد. اگر تشک اسفنجی را ترجیح می دهید، می توانید از تشک های نازک نیز استفاده کنید. افرادی که کمردرد و گردن درد دارند نباید به سمت تشک های نرم بروند. به همین دلیل تخت های سفت ویژگی تسکین درد را نیز دارند و در موارد پزشکی نیز از آن ها نیز استفاده می شود.

تولید کننده انواع تختخواب و سرویس خواب های استاندارد و سفارشی

با وجود تمامی مطالب گفته شده باید شرکتی را پیدا کنیم تا تمام موارد گفته شده را رعایت کند. شرکت سرویس خواب هومودکورز با تجربه بالا در تولید سرویس خواب و انواع تخت خواب با بهترین متریال ، تخت خواب هایی استاندارد و با کیفیت بالا تولید می کند.

همچنین این مجموعه به دلیل داشتن واحد سفارشی سازی مجهز و کادری مجرب ،تخت خواب های سفارشی مدنظر شما را نیز تولید می کند. شما می توانید با مشاوره رایگان با همکاران ما در این واحد تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید و طرح متناسب خودتان را تهیه فرمائید .

همچنین برای اطمینان خاطر کامل شما، تمامی محصولات این مجموعه دارای دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied