شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق فرهنگیان

سید محمد بطحایی با بیان اینکه همسان سازی حقوق‌ها از اختیار دستگاه‌های اجرایی خارج است، گفت: یعنی این اقدام باید توسط دولت و صندوق‌های بازنشستگی انجام شود البته ما به عنوان عضوی از خانواده آموزش و پرورش وظیفه داریم این موضوع را برای بازنشستگان فرهنگی پیگیری و دنبال کنیم.

آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق فرهنگیان
به گزارش شمانیوز و به نقل از خانه ملت: سید محمد بطحایی با بیان اینکه همسان سازی حقوق‌ها از اختیار دستگاه‌های اجرایی خارج است، گفت: یعنی این اقدام باید توسط دولت و صندوق‌های بازنشستگی انجام شود البته ما به عنوان عضوی از خانواده آموزش و پرورش وظیفه داریم این موضوع را برای بازنشستگان فرهنگی پیگیری و دنبال کنیم.
آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق فرهنگیان
وی ادامه داد: در این رابطه مجلس شورای اسلامی و دولت گام‌های خوبی را برداشته‌اند تا این همسان‌سازی برای سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ جدی‌تر دنبال شود و اتفاق افتد. بی شک در بازه زمانی کوتاه همسان سازی به دلیل حجم اعتبارات مورد نیاز تحقق نمی‌یابد، اما شیب به نسبت مناسبی را طی می‌کند. وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امیدوار هستیم با همتی که نمایندگان مجلس و دولت دارد در سریع‌ترین زمان ممکن نظام پرداختی بازنشستگان با شاغلان برابر شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied