شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تغییر و تحول در آموزش و پرورش

سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش از تغییر و تحول در آموزش و پرورش در چند روز آینده خبر داد و گفت: تلاش داریم با انجام تغییرات، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود درعرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی برسانیم.

جزئیات تغییر و تحول در آموزش و پرورش
امیرعلی نعمت‌الهی سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در نشست فصلی مسؤولین سازمان بسیج دانش‌آموزی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز که مظهر شجاعت و رشادت در کشور هستند، اظهار کرد: برنامه‌های موثری در وزارت آموزش و پرورش در حال اجراست که یکی از اصلی‌ترین آنها، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و بسیج دانش‌آموزی هم قرارگاهی را برای اجرای سند تحول ایجاد کرده است و اعتقاد داریم که بسیج دانش‌آموزی می‌تواند کمک خوبی در اجرای سند تحول باشد.
وی افزود: بسیج دانش‌آموزی داوطلبانه برای اجرای سند تحول وارد شده است و این کار خوبی است و این نیاز را داریم که سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها هم در اجرای سند تحول ورود داشته باشند؛ بسیجیان به عنوان دلسوزان انقلاب می‌توانند در شاداب سازی مدارس و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشند.
جزئیات تغییر و تحول در آموزش و پرورش
نعمت‌الهی بر تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی که از منویات رهبر معظم انقلاب است تأکید و اضافه کرد: مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی وجود دارد لذا باید همه تلاش کنند با اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات مرتفع شود و این فرهنگ در دانش‌آموزان نهادینه شود.
سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش با تأکید بر پرداختن به گفت‌وگوی بین نسلی، اظهار کرد: این برنامه باید تقویت شود و بسیج در این زمینه می‌تواند با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.
وی ادامه داد: برای ساماندهی املاک آموزش و پرورش نیازمند کار جهادی هستیم لذا می‌توانیم از ظرفیت‌های بسیج در این خصوص استفاده کنیم؛ بر این اساس هرجا که نیاز به همکاری بسیج باشد شرایط آن را فراهم خواهیم کرد.
نعمت‌الهی از تغییر و تحول در آموزش و پرورش در چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: تلاش داریم با انجام تغییرات، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی برسانیم.
وی گفت: در انتصابات اخیر در آموزش و پرورش تلاش کردیم افرادی انتخاب شوند که انقلابی، مقید به اجرای سند تحول و منویات مقام معظم رهبری و همراه با دولت تدبیر و امید باشند، لذا آموزش و پرورش با این نگاه مدیران را انتخاب می‌کند.
سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورشتأکید کرد: در فضای مجازی نسبت به آموزش و پرورش بی مهری می‌شود لذا اگر نقد سازنده باشد خیلی خوب است، اما بی‌مهری‌ها یأس را در آموزش و پرورش تقویت می‌کند لذا در این برهه از زمان نیازمند همراهی همه مسؤولین و مردم هستیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied