شمانیوز
شما نیوز

اختصاص بسته جدید حمایتی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور از اعلام بسته جدید حمایتی تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان تا چند روز آینده خبر داد و گفت: ما رونق تامین اجتماعی را در گرو رونق تولید می‌دانیم.

اختصاص بسته جدید حمایتی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: با اشاره به اینکه در هفته کار و کارگر حضور داریم اظهار داشت: درمانگاه راور را که با پیگیری نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و به همت نوربخش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی احداث شده بود امروز افتتاح شد.
اختصاص بسته جدید حمایتی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان
وی با ابراز تاسف از اینکه مردم این منطقه تا به امروز از نعمت بهره‌مندی از درمان مستقیم در راور محروم بودند افزود: خوشحالم که امروز مردم راور می‌توانند از بهترین و جدیدترین خدمات تامین اجتماعی در منطقه برخوردار شوند. سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه امیدواریم با اقدامات مردم از خدمات سازمان راضی باشند گفت: نگاه ویژه‌ای به استان کرمان داریم چرا که استانی است که پوشش مناسبی در سازمان تامین اجتماعی دارد و به همین دلیل لازم است که توجه بیشتری به این استان داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه همه نقاط استان مورد توجه ماست و در نقاطی که نیاز باشد در زمینه ارتقاء، تکمیل و گسترش زیرساخت‌های خدماتی و درمانی اقدام می‌کنیم بیان کرد: هدف ما این است که گسترش خدمات منصفانه و عادلانه باشد. زدا با بیان اینکه هر جا که نیاز آن احساس شود و کمبود و یا عقب‌افتادگی وجود داشته باشد باید جبران شود افزود: در کنار این مسئله باید توجه داشته باشیم که منابع سازمان تامین اجتماعی محدود است و در قالب یک بودجه سالانه باید کمبود‌ها را جبران کرد نباید توقع داشت که همه عقب‌افتادگی‌ها را یک‌ساله جبران کنیم. وی با اشاره به اینکه از رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی یاد گرفتیم که باید در منطقه حضور داشته باشیم و مشکلات را ازنزدیک ببینیم بیان کرد: امیدواریم که این مسئله سنگ بنای جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته باشد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است گفت: امیدوارم که مردم، کارفرمایان و تولیدکنندگان این احساس را داشته باشند که تامین اجتماعی در کنار تولید است و ما رونق تامین اجتماعی را در گرو رونق تولید می‌دانیم. وی با اشاره به اینکه یک بسته حمایتی تا چند روز آینده تقدیم کارفرمایان و کارآفرینان می‌شود عنوان کرد: در این بسته انواع تسهیلاتی که برای رونق تولید نیاز است از جمله تقسیط، بخشودگی جرائم و کمک به کارگاه‌های دارای بحران از سوی سازمان تامین اجتماعی ارائه شده است. زدا با عنوان اینکه خدمات فروانی در این بسته حمایتی ارائه می‌شود گفت: این بسته تا چند روز آینده رسما اعلام می‌شود و امیدواریم که جامعه تولیدکنندگان از سازمان تامین اجتماعی راضی بوده و ما را در کنار خود ببینند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied