شمانیوز
شما نیوز

دربی فردا از همیشه جذاب‌تر است

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال تهران ضمن اشاره به تغییرات بوجود آمده در کادر فنی دو تیم در این فصل، گفت: شک نکنید که جذاب‌ترین دربی را خواهیم داشت.

دربی فردا از همیشه جذاب‌تر است

به گزارش شمانیوز به نقل از مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 روز یکشنبه پیش رو در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این نودمین تقابل دو تیم در تاریخ است و فرزاد آشوبی که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد می‌گوید جذابترین دربی سال‌های اخیر خواهد شد.

آشوبی در گفتگو ابتدا با اشاره به برگزاری این مسابقه در هفته های ابتدایی گفت: اینکه این بازی مثل سالهای گذشته در اواسط فصل برگزار نمی شود خوشحال کننده است چون پرسپولیس و استقلال بدون کوچکترین ترسی بازی خواهند کرد.

 

**گفتگو های بدون سانسور با سلبریبتی های جنجالی را در اینجا ببینید **

 

 

b881aace-4c70-46fa-89e2-1320905d7cb0

 

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: تغییرات بوجود آمده روی نیمکت دو تیم نیاز به زمان دارد تا عیار کالدرون و استراماچونی را برای هواداران پرسپولیس و استقلال مشخص کند. با این حال فکر می کنم دیدگاه آنها درباره فوتبال تهاجمی باعث شود تا جذابترین دربی چند سال اخیر را شاهد باشیم.

وی در ادامه احتمال محتاط بودن هر دو تیم برای کسب تساوی را نزدیک به صفر دانست و گفت: استراماچونی و کالدرون به قدری حرفه ای هستند که توصیه ای برای نباختن و محتاط بودن داشته باشند. آنها میل خودشان به فوتبال زیبا را در دربی نشان خواهند داد.

آشوبی درباره پیش بینی خود از نتیجه این دیدار گفت: واضح است که پرسپولیس شانس بیشتری برای بردن دارد. این تیم کمترین تغییر را در لیست بازیکنان خود نسبت به فصول گذشته داشته است و همین امر سبب می‌شود آنها با آمادگی بیشتری نسبت به استقلال وارد زمین می‌شود. از طرفی من مطمئنم استقلال بازی هجومی خواهد داشت و روز سختی را برای خط دفاعی پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied