شمانیوز
شما نیوز

تعدی به مسلمانان پروژه صهیونیستی جهت شیعه‌هراسی است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی تعدی به حریم مسلمانان و کشتار شیعیان را پروزه صهیونیستی استکبار جهانی برای اشاعه شیعه هراسی عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر استکبار جهانی برنامه های شیعه هراسی و اسلام ستیزی را دنبال کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،حجت الاسلام كريم حسين خانی، مسئول بسيج طلاب سپاه شهدای آذربايجان غربی گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه آذربایجان غربی، گفت: اگر خط سير انقلاب اسلامی را يك نگاه كلی داشته باشيم در می يابيم كه استكبار جهانی به خاطر به خطر افتادن منافع سطله جويانه خود در منطقه در تمامی اين سال ها به دنبال توطئه چينی عليه نظام اسلامی و ارائه يك تصوير غير منطقی و غير انسانی از ارزش های اسلام و مكتب تشيع به افكار عمومی جهان است.

وی با بيان اينكه اين طرح ها امروزه با ابزار تفرقه ميان مذاهب اسلامی و تحريك مسلمانان عليه يكديگر كه بيشتر در قالب گروه های انحرافی و تكفيری به نام اسلام و دين پيگيری می شود، به نقش آتش افروزی سران كسورهای اسلامی نيز انتقاد كرد و افزود: سران عربستان در برهه ای با طرح اين موضوع كه ايران به دنبال تشكيل هلال شيعی در جهان است تلاش كردند تا رابطه كشورمان با كشورهای همسايه و منطقه را با ايجاد اختلاف های مذهبی بر هم بزنند.

به گفته حجت الاسلام حسين خانی امروز دكترين دشمنی با اسلام و مكتب تشيع از سوی ابرقدرتهای غربی و رژيم منحوس اسرائيل در مقابله با بيداری اسلامی و ازاديخواهی افكار جهانی طراحی شده و متاسفانه از سوی سران برخی كشورهای اسلامی چه به طور عمدی و يا سهوی حمايت و پشتيبانی می شود.

وی تلاش برای ايجاد اختلاف اعتقادی ميان مذاهب اسلامی را يك پروژه صهيونيستی دانست و خاطرنشان كرد: استكبار جهانی به سركردگی اسرائيل غاصب با تربيت افراد جمود فكر تحت عناوين مقدس اسلامی همواره تلاش می كند تا با سياست های تفرقه انگيز خود سلطه هميشگی بر جهان اسلام و كشورهای منطقه را حفظ کند، چنانچه اوج گيری برخی از جنايت های تكفيری در مصر و پاكستان امروز نتيجه همين سايت های جنگ افروزانه كشورهای مدعی در منطقه است.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه امروز جهان اسلام دشمن اصلی خود را فراموش كرده است، يادآور شد: رشد قارچ گونه گروه های تكفيری و انحرافی امروز به جای اينكه با دشمن اصلی در مقابله و ستيز باشد و با شيعه در جنگ است. (منبع ایکنا)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied